Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ihana mies!

Vierailija
26.10.2012 |

Aamulla tajusin taas kerran, että kyllä mulla taitaa olla hyvin asiat. Sekstailtiin ensin illalla, oli jotenkin kauhean hellää ja romanttista ja mä olin niin täynnä himoa, halua ja rakkautta, että ekan orgasmin jälkeen rupesin itkemään. Sitten nukahdettiin sylikkäin. Aamulla mies huikkas mut alakerrasta vierensä ja sitten leikittiin leluilla ja oli vähän ronskimpaa seksiä kaikin puolin.

Mun mies on ihana, tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies. Ihan tavallisen näköinen, hyvässä duunissa ja kahden lapsen hyvä isä. Hyvin, hyvin tavallinen siis. Erilaista meillä on ehkä se, että mä olen päättänyt jo kauan sitten, että "annan" miehelle aina seksiä kun hän haluaa ja mies haluaa aika usein, normaalia on sekä aamulla että illalla. Seksi ei kuitenkaan oo mulle koskaan vastenmielistä ja aika usein teen itsekin aloitteen. Kehun miestä usein ja sanon usein rakastavani. Seksi on meille liima, joka sitoo meidät yhteen. Ilman seksiä me oltaisiin kämppiksiä tai kavereita. Seksi on jotain, mikä on pelkästään meidän kahden asia ja sängyssä saa heittää vapaalle ja tehdä ja toivoa mitä vaan. Siellä vallitsee täydellinen luottamus toiseen.

Surullista on välillä kuulla tarinoita puolen vuoden tai vuodenkin selibaatista tai suhteista joissa on kerran kuussa seksiä vaikka toinen toivoisi pari kertaa viikossa.

Rakastakaa ja rakastelkaa toisianne! Siinä ei voi menettää mitään, pelkästään saada.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta ilman minkäänlaista seksiä. Lääkitys vie halut häneltä sikäli kun niitä on koskaan ollutkaan, ihan listattu sivuvaikutus. 15 vuotta popsinut SSRI-lääkkeitä. Sisarellansa aivan sama ongelma ilman lääkitystäkin, eli taipumusta siihen suvussa taitaa olla.

Eli todellakin, olette kumpikin onnellisessa asemassa. Täällä itku ei ole kaukana.

Vierailija
2/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä vielä itselläkin on toivoa saada myös makuuhuoneen puolella toimiva suhde!

T: Haluttais mut kun mies ei anna vm. 88

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tajusin taas kerran, että kyllä mulla taitaa olla hyvin asiat. Sekstailtiin ensin illalla, oli jotenkin kauhean hellää ja romanttista ja mä olin niin täynnä himoa, halua ja rakkautta, että ekan orgasmin jälkeen rupesin itkemään. Sitten nukahdettiin sylikkäin. Aamulla mies huikkas mut alakerrasta vierensä ja sitten leikittiin leluilla ja oli vähän ronskimpaa seksiä kaikin puolin. Mun mies on ihana, tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies. Ihan tavallisen näköinen, hyvässä duunissa ja kahden lapsen hyvä isä. Hyvin, hyvin tavallinen siis. Erilaista meillä on ehkä se, että mä olen päättänyt jo kauan sitten, että "annan" miehelle aina seksiä kun hän haluaa ja mies haluaa aika usein, normaalia on sekä aamulla että illalla. Seksi ei kuitenkaan oo mulle koskaan vastenmielistä ja aika usein teen itsekin aloitteen. Kehun miestä usein ja sanon usein rakastavani. Seksi on meille liima, joka sitoo meidät yhteen. Ilman seksiä me oltaisiin kämppiksiä tai kavereita. Seksi on jotain, mikä on pelkästään meidän kahden asia ja sängyssä saa heittää vapaalle ja tehdä ja toivoa mitä vaan. Siellä vallitsee täydellinen luottamus toiseen. Surullista on välillä kuulla tarinoita puolen vuoden tai vuodenkin selibaatista tai suhteista joissa on kerran kuussa seksiä vaikka toinen toivoisi pari kertaa viikossa. Rakastakaa ja rakastelkaa toisianne! Siinä ei voi menettää mitään, pelkästään saada.

Parisuhteessa on paljon palikoita ja mitä enemmän ne on kohdallaan niin sitä paremmin suhdekin voi. Seksi on oikein hyvä liima vaikka jotkut (pihtarit) selittääkin ettei se ole oleellista.

Päinvastoin - suomalaiset, erityisesti miehet on vähän kömpelöitä arkisissa hyväilyissään niin silloin seksi on paras tilaisuus saada "hellyyttä ja substraalia". Ja tyydytetty puoliso on valmis tekemään paljon muutakin kumppani vuoksi ja puolelsta.

Mulla on samanlainen ihana keski-ikäinen mies kotona. Illalla ja aamulla halitaan ja suukotellaan jos ei ehditä rakastelemaan. Sitä tehdään kuitenkin 1-3x viikossa, aina pystyy järjestämään lapsiperheessäkin aikaa ja tilaa...

Me olemme rakastavaiset, kumppanit, parhaat kamut ja sparraajat toisillemme vielä 16v / 4 lapsen jälkeenki

Vierailija
4/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tosiaan hyvin asiat. Olisipa minulla tuollainen vaimo:) Luottamus ja sitoutuminen toiseen ja suhteen eteen työn tekeminen teettää tuota. Mutta nykyään ei enää jakseta panostaa parisuhteeseen, jos ei natsaa niin ei natsaa. Vaikka ei sitä väkisinkään voi ketään rakastaa tai haluta. Rakastan ja haluan vaimoani, mutta hän ei enää minua. Molemmat ollaan seksuaalisesti vireitä, ja siksi harmittaa, ettei voida nauttia siitä yhdessä. Suruttaa ihan todella paljon ja harkitsen avioeroa vaimostani, koska en voi elää rakkaudettomassa parisuhteessa, vaikka häntä rakastankin niin paljon. Musertavaa kun vierellä on elämäsi rakkaus, mutta et saa häntä kuitenkaan.

Vierailija
5/6 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama tarina, harmittaa kun muut ei pääse kokemaan samanlaista tunnetta. Muutaman epäonnistuneen suhteen jälkeen osaa valita sen oikean! elämä kyllä hymyilee... :)

Vierailija
6/6 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin on onni potkaissut. Mieheni tuo minulle aina kahvin sänkyyn ja suukottelee päästä varpaisiin sekä nuolee orgasmiin. Illalla saan kalua ja seksielämämme on loistavaa. Hän hoitaa kotityöt ja lapsen. Minä käyn työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi