Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä blokkas minut Facebookissa.. mitä ajatella asiasta?

Vierailija
26.10.2012 |

laitoin exälle taikka vanhalle hoidolleni viestin että kaikkea hyvää sinulle ja sinun uudelle perheellesi. Kuulin että hän on mennyt kihloihin ja nainen odottaa lasta. Itse ei ole siitä maininnut mitään.

Hän sanoi minulle aiemmin tällä viikolla että jos annan hänelle 100e niin saan takaisin tavarat jotka unohdin hänen asunnolleen. Eli kaksi t-paitaa ja jumppakassi jossa jumppakengät.

Hän laittoi minulle eston facebookin, mitä ihmetelen, en omasta mielestäni ole häntä häirinnyt vaikka sanoinkin etten maksa omista tavaroistani mitään ja hän saa ne pitää jos haluaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän sen päässä nyt pyörii? ihmettelen..

ap

Vierailija
2/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"luojan kiitos pääsin eroon moisesta tyypistä. Kukaan normaali ihminen ei vaadi rahaa toisen omista tavaroista."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele kuten asia on: olet EX ja sun onnentoivotukset tai muut lässytykset ei kiinnosta.

Vierailija
4/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee kahville ja tuo tavarat mukanaan, mutta sanoin että en halua koska olin kuullut että hänen ystävätär odottaa lasta ja itsekin seurustelen.

Hän blokkas siten etten näe hänen sivujaan, mutta viestejä voin lähettää jos haluan.mutta en aio lähettää todellakaan.

ap

Vierailija
5/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat sun omia tavaroita takaisin? en nyt oikein ymmärrä....

Vierailija
6/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa valita seuransa... minua ihmetyttää enemmän nykyinen tapa arvailla facebook käytöstä; miksi joku poisti kavereista tai miksi se kirjoitti näin ja noin....

laitoin exälle taikka vanhalle hoidolleni viestin että kaikkea hyvää sinulle ja sinun uudelle perheellesi. Kuulin että hän on mennyt kihloihin ja nainen odottaa lasta. Itse ei ole siitä maininnut mitään. Hän sanoi minulle aiemmin tällä viikolla että jos annan hänelle 100e niin saan takaisin tavarat jotka unohdin hänen asunnolleen. Eli kaksi t-paitaa ja jumppakassi jossa jumppakengät. Hän laittoi minulle eston facebookin, mitä ihmetelen, en omasta mielestäni ole häntä häirinnyt vaikka sanoinkin etten maksa omista tavaroistani mitään ja hän saa ne pitää jos haluaa.

Vierailija
7/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo oli aikakin. Sehän on ex. Ei sen kuulukaan olla sun fb-kaveri tai muutenkaan elämässä.

Vierailija
8/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai jokainen voi omia tavaroitaan pyytää takaisin?

Miksi täällä aina ymmärretään miestä paremmin kuin naista?

Minusta se blokkaus oli kosto kun asiat eivät menneet kanssasi kuten hän olisi halunnut.

Vierailija
9/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies haluaa olla exänsä kanssa fb-kaveri

Vierailija
10/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsit eroon. "Jos maksat mulle 100 euroa" siis mitä vittua? Pikkusen törkeä ihminen! En kusiskaan siihen suuntaan.

Vierailija
11/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mennyttä mikä mennyttä. En ymmärrä sitä että exien kaa ei voisi pitää yhteyttä, miksi pitäisi vihoissa olla?

Luulisi että ex kumppani on se vihoviimeisin uhka nyxälle, sehän jo tiedetään mitä se suhde oli!!

Suurin uhka olis joku hehkeä jota ei ole vielä päässyt testaa ;)

jo oli aikakin. Sehän on ex. Ei sen kuulukaan olla sun fb-kaveri tai muutenkaan elämässä.

Vierailija
12/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex äijä pisti mustallelistalle, vaihto numeronja ja muutti eri paikkakunnalle. Oli niin katkera ja hajalla kun jätin vuosien seurustelun jälkeen kun nallin kalliolle.

Ilmotti vielä tylysti että turha edes yrittää itkeä perään ja lässynlää :D Kävikin sitten niin että ex alko soittelee mulle, pistelee viestiä ja hiipparoimaan kotini nurkilla.

Vierailija
13/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele kuten asia on: olet EX ja sun onnentoivotukset tai muut lässytykset ei kiinnosta.

Kun seurustelu jonkun kanssa loppuu, se ei millään lailla tarkoita, että samanaikaisesti aivoista pyyhkiytyisi pois kaikki normaali sisältö liittyen tähän vielä viime ajat keskeisenä olleeseen ihmiseen. Ajatelkaapa, että jotkut ovat jopa neutraalin hyvänsuovissa väleissä exiensä kanssa. Ainakin minä olen, ainoana poikkeuksena se yksi niistä jolla on tällainen jäykkä ja onneton sielunelämä kuin teillä tässä ketjussa.

Vierailija
14/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muka exille saisi laittaa viestiä, s eon samaa sarjaa kuin että naapuria ei sovi tervehtiä, eikä bussikusille saa huomenta sanoa jne.

Vierailija
15/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi siis tämän yhden kanssa jonka kanssa suhde päättyi riitelyyn, se mies olikin ihan paska.

Minusta on kiva kuulla mitä exille kuuluu, toivon heille kaikille vain kaikkea hyvää.

ap

Vierailija
16/16 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävä reppana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän