Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä?

Vierailija
25.10.2012 |

Olen 25v, kumppaneita 28kpl. Viimeiset 10v parisuhteessa saman miehen kans, ei olla harrastettu ryhmäseksiä, eikä mies antanut lupaa paneskella ympäriinsä.

Muita jotka pistää paremmaksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on löytänyt sen parhaan ja rakkaimman heti. Miten vois olla paras että on vaikka 50 ? Kuulostaa rankalta , eihän siinä muista ihmisten nimiäkään enää. Ymmärrän jos elantonsa hankkii seksillä, mutta ihan vapaaehtoisesti aina eri mies? Mikä vika on ihmisessä , joka ei saa samaa miestä kanssaan sänkyyn useampaa kertaa ?

Pettäminen on vaan huonon suhteen merkki, ei siinäkään mitään hienoa ole.Sääliksi käy.

Vierailija
22/29 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 29, yksi kumppani.

Ei kiinnosta paneskella ympäriinsä. Ei sillä, että tällainen sosiaalisesti täysin lahjaton ketään saisikaan. Eikä sillä, että ihmissuhteet noin yleensäkään kiinnostaisivat. Viihdyn yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitan: trikomonas. Minulle on aina sanottu, että tätä maailman yleisintä tautia ei ole Suomessa juuri lainkaan, mutta kummastipa (heh) sain sen parikymppisenä. Ja en ole koskaan ollut ulkomaalaisten kanssa.

klamydia kolme kertaa + kondylooma (en ole ylpeä)!

Vierailija
24/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 eli oms mies

Vierailija
25/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 eli oms mies

Vierailija
26/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0kpl

-ap

Vierailija
27/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa ajatuskin , että pitäis puhua saatikka harrastaa ihokontaktia vieraan miehen kanssa. Hyvä kun jaksan tota omaani. Haaveilen aina, että kukaan ei soittaisi tai tulisi käymään vapaapäivinä.

Ikä 36v ja 1 mies . Ja toivon että se yksi seksikumppani on ainoa joka koskaan tulee olemaankaan.

Vierailija
28/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ratkaisisi jonkin paremmuuden. Mulla on ollut monta miestä, mutta se ei liity keneenkään toiseen, eikä ole mikään vertautuva asia. Mun seksini on mun seksini, ei mikään koko maailman asia. Seksi on henkilökohtainen kokemus. Niin, mulla ei ole ollut sukupuolitautia enkä ole pettänyt ketään.

3

Vierailija
29/29 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 v.

Kumppaneita 0 :)