olen suomalainen nainen..
Kommentit (11)
En osaa kirjoittaa oikeaoppisesti, haukuin muita naisia (etenkin suomalaisia), koska näin näytän paremmalta muiden miesten silmissä. Ei sillä että välittäisin, minähän olen maailman uskollisin ihminen eikä miehenkään tarvitse vieraisiin lähteä sillä olen aina peppu pystyssä kun häntä vähänkin panettaa. Minulla ei ole kunnollista itsetuntoa, sen rippeetkin menevät siihen että joskus vastaan kävelee ruma nainen jolla on ihana, rakastava mies. Todellisia ongelmia minulla ei ole, Suomessa ei ole köyhyyttä ja pitäisihän jokaisen naida tarpeeksi rikas mies. Ei sillä että minä olisin omaani rahasta nainut! Rakastan häntä kovasti, vaikka silmäni on edelleen musta viime viikosta- täytyyhän lasten takia pysyä yhdessä vaikeatkin ajat. Lapsista puheenollen, kaikki olen synnyttänyt alakautta mutta sitä ei kropastani näe koska juoksen 15 kilometriä joka päivä. En ymmärrä kuinka jollain ei muka ole aikaa siihen; kyllä taloudenhoitaja katsoo lapsia sen verran! Pitäähän itsestään pitää huolta ettei mies katselisi muita.
noidenkin välillä mennyt 16 minuuttia. Keksi jotain hauskempaa seuraavaan!
Jos olisi leikattu, huomaisiko silloin?
hei kolmonen.. mitenkäs se koira älähtää, vikka kalikka ei muka kalahda? :)
Ap:lla on ihailtavan selkeä tyyli, vaikka kirjoittikin (harkitusti?) putkeen ja ilman isoja alkukirjaimia. Ja tästähän kuuluu antaa sanktioita!!!
2.
hyvä, jos joku käsitti mun pointtini..
ap
(olematon) itsetuntoni rakentuu muiden mielipiteistä (joista en MUKA välitä).. olen alituisesti huolissani alapääni vuodoista, joiden väri vaihtelee mielialani mukaan. suurin murheeni on mieheni pippeli, missä ja miten hän sitä kastaa ja etenkin, kehtaako hän koskea siihen ilman lupaani ja hyväksyntääni. ystäväni ovat rakkaita, mutta he tekevät kaiken väärin. se ei sinänsä masenna, koska saan siitä koko päiväksi aihetta jauhaa av-palstalla. en ole utelias, mutta kyttään naapurin kauniin blondin tekemisiä. en haluaisi olla laiha ja kaunis, mutta silti koen tarpeelliseksi haukkua kaikki minua laihemmat ja kauniimmat naiset.. rahaa osaan käyttää paremmin kuin mieheni, koska rahahan on arvotonta jollei sitä käytetä tuottamaan minulle mielihyvää. työssäkäyvät äidit ovat huonoja äitejä, kun olen itse kotona. kun taas käyn töissä, ovat kotiäidit paskoja. anoppi on täysi piru, mutta silti kaipaan jatkuvasti hänen hyväksyntäänsä ja lastenhoito-apua. mieheni harrastukset ovat turhia ja hänen kaverinsa kauheita, olkoonkin että ihastuin miehessäni juuri hänen mielenkiintonsa kohteisiin. nyt kun omistan hänet, haluan olla hänen elämänsä keski-piste. voisin jatkaa tätä loputtomiin, mutta täytyy säästää narinaa huomiseksikin..
nimim. sarkasmi on elämäni orgasmi