Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska vauva innostuu leluista?

30.11.2005 |

Siis missä vaiheessa vauvat kiinnostuvat esim. ä-pakkauksen helistimestä?

Meidän vauva (6 vko) näyttäisi jo vähän innostuvan Herra Hymynaamasta, joka pällistelee hoitopöydän vieressä. Herra on siis se Nestlen ilmaismainos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroihin herää yleensä siinä parin-kolmen kuukauden iässä. En nyt itse enää tarkkaan muista, vaikka poika kuitenkin " vasta" 9,5kk!

Mutta muistan sen, että kauan meillä katseltiin leluja vanhempien kädessä, kunnes vasta otettiin itse lelu käteen. Luulen, että vauva kiinnostuu leluista kunnolla sitten vasta, kun on ensin löytänyt kätensä.

=)

Nalle

Vierailija
2/3 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden iässä katseli jo mielellään lelukaaren leuja ja 2 kk iässä rupesi huitomaan niitä. Nyt on jo ainakin pari viikkoa tarttunut leluihin ja maistellut niitä. Ikää nyt vajaa 5 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva alkoi viihtyä kunnolla mahallaan ja jaksoi kannatella päätään. Sitä ennen kyllä tykkäsi räpeltää mm. harsoa kun istui sitterissä tai pötkötteli milloin missäkin :) Leluilla hän rupesi ihan leikkimään aikalailla siinä 5 kk ikäisenä, ja nyt 7 kuisena ne ei jaksakaan enää kiinnostaa, kun tuo liikkuminen on opittu ja siis pitää vaan päästä joka paikkaan.