Koska vauva innostuu leluista?
Siis missä vaiheessa vauvat kiinnostuvat esim. ä-pakkauksen helistimestä?
Meidän vauva (6 vko) näyttäisi jo vähän innostuvan Herra Hymynaamasta, joka pällistelee hoitopöydän vieressä. Herra on siis se Nestlen ilmaismainos.
Kommentit (3)
Kuukauden iässä katseli jo mielellään lelukaaren leuja ja 2 kk iässä rupesi huitomaan niitä. Nyt on jo ainakin pari viikkoa tarttunut leluihin ja maistellut niitä. Ikää nyt vajaa 5 kk.
kun vauva alkoi viihtyä kunnolla mahallaan ja jaksoi kannatella päätään. Sitä ennen kyllä tykkäsi räpeltää mm. harsoa kun istui sitterissä tai pötkötteli milloin missäkin :) Leluilla hän rupesi ihan leikkimään aikalailla siinä 5 kk ikäisenä, ja nyt 7 kuisena ne ei jaksakaan enää kiinnostaa, kun tuo liikkuminen on opittu ja siis pitää vaan päästä joka paikkaan.
tavaroihin herää yleensä siinä parin-kolmen kuukauden iässä. En nyt itse enää tarkkaan muista, vaikka poika kuitenkin " vasta" 9,5kk!
Mutta muistan sen, että kauan meillä katseltiin leluja vanhempien kädessä, kunnes vasta otettiin itse lelu käteen. Luulen, että vauva kiinnostuu leluista kunnolla sitten vasta, kun on ensin löytänyt kätensä.
=)
Nalle