Mitä luulette, miksi prinsessa Madeleine valitsi pleijerin eikä
vaikka puhtaan kokematonta 3ja kilttiä 30-vuotiasta neitsytmiestä? Lehdessä luki että Madeleine on huolissaan miehensä hurjasta menneisyydestä.
Kommentit (33)
on se höpsö tyhmyri. Nyt rakastui taas ja sitä kestää aikansa, joten nauttikoon siitä. Toivottavasti ehtivät naimisiin asti. Laittaakohan Chris muuten avioehdon?
onhan se Chris komea
No yöks. Tuollainen ällöttävä "Minä olen MIEHINEN MIES"-tyylinen laatikkoleuka.
Pelkästä ulkonäöstä? Olette te hassuja.
Millähän vuosisadalla täällä luullaan että eletään? Ennen kuninkaalliset menivät aina naimisiin aatelisten tai toisten kuningashuoneiden jälkeläisten kanssa. Nykyään ei.
Nykyisin kuninkaalliset valitsevat ihan itse puolison, eivätkä puolisot juuri koskaan ole aatelisia. Tätä pidettiin Silvian kohdalla ihan ennenkuulumattomana, kuningas nai porvarin.
Kuninkaalliset ja aateliset ovat menneeet porvarien kanssa naimisiin aina siitä lähtien, kun feodaaliyhteiskunta alkoi hajota. Aatelissukujen oli pakko naida rahaa ja porvarissuvut naivat mielellään vanhoihin sukuihin saadakseen hienon nimen ja arvovaltaa.
Ja voin vakuuttaa, että suurin osa yläluokan avioliitoista on edelleen enemmän tai vähemmän järjestettyjä, hyvänä esimerkkinä Luxemburgin kruununperillisen puolisovalinta.
Nimim. asiaa läheltä seurannut.
Eikös tytöt tykkää ottaa isänsä kaltaisen miehen.
Kalle Kustaahan on varsinainen häntäheikki ja pleijeri.
Jo ennen Siviaa ja varsinkin avioliiton aikana...
No oikeesti, onnea heille!
Pohjoismaissa kaikilla kruununperillisillä tavis-puolisot. Onneksi. Olisi kenties jotkut mahkut onnistua, jos saa itse valinnan tehdä.
Ihan keskiluokkaista porukkaa.
Ei enää mitään siniveristen sisäsiittoisuutta, josta karseita kokemuksia jo vuosisatojen takaa.
Madden olis pitänyt ottaa joku Charlesin näköinen:)
Tuhoon tuomittu liitto, kyllä av-mammat tietää.
Eli jos pari saa myöhemmin lapsia, niin ainakaan kotoa peritty kasvatuskulttuuri ei eroa liian paljon. Chrisin äiti tulee käsittääkseni Münchenin seurapiireistä.
Pelkästä ulkonäöstä? Olette te hassuja.
vaan kuninkaalliset naivat varakkaan puolison, vaikkakaan ei enää aatelisia.
Maddellahan ei ole tyylitajua, minkä näkee jo hänen pukeutumisestaan ja hiustyylistään, joten tietenkään ei osaa valita laadukasta miestä. Ovat minusta aivan nappiin mennyt pari: rahakas, hieman typerä ja laiska wt-henkinen prinsessa ja eltaantunut, saippuasarjasta karanneen näköinen, tylsistynyt ja kyyninen pohattamies.
Ainoa, mitä ihmettelen, on se että suomalaiset pitävät Ruotsin kuningasperhettä jotenkin tyylikkäänä. Silvialla sentään on oikeastikin jotain silmää, mutta nuo muut olisivat taattua wt-laatua jos heidän tulotasonsa olisi korsolaisen yh-perheen luokkaa. Rahalla, laadukkailla vaatteilla, ja stailistien ja pr-ihmisten avulla voi hämätä paljon, mutta ei loppuun asti.