Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syvällinen keskustelu

Vierailija
25.10.2012 |

Mikä teidän mielestä on syvällistä keskustelua? Voiko tv-sarjoista ja julkkiksista keskustelu olla syvällistä, kun joku väitti ettei? :)

Ja pystyttekö puhua miehenne kanssa syvällisiä vai pitääkö sitä varten olla jokin muu henkilö?

Tuli vaan mieleen, kun tästä on mainittu monessa ketjussa mm. miestenhaku kriteereissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävättärieni kanssa. Miehestäni ei oikein ole siihen.

Vierailija
2/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opitaanko ehkä jotain uutta, saadaan selitystä tälle kaikelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusetlua esim. politiikasta, ihmissuhdeasioita, taloudesta, hengellisyydestä, taiteesta tms, siis kaikkea muuta kuin sitä arkijuttua tyyliin "vietkö sinä roskat, minä täytän astianpesukoneen" tai vastaavaa. TV-sarjoista keskustelu voi mielestäni olla syvällistä, jos TV-sarjan tapahtumia ja henkilöitä käytetään ponnahduslautana ilmiöiden yleisempään pohtimiseen, mutta se ei ole syvällistä jos lähinnä mietitään että mitähän sarjan henkilö x seuraavaksi tekee tai päivitellään sen tekemisiä.

Itselläni mies on ainoa ja paras ystäväni, ja olen häneen ihastunut paljolti juuri siksi että hänen kanssa on niin hyvä puhua niitä syvällisiä :) Taidettiin aloittaa ensitapaamisella baarissa kevyesti keskustelemalla jumaluuden olemassaolosta.

Vierailija
4/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mietitään miksi seurataan julkkiksia. Jos taas jännitetään vain, ottaako se sen petturin takaisin, niin eipä ole syvällistä!

Tätä asiaa tyhmemmät eivät ymmärrä vaan luulevat "älykköjen" puhuvan aina vain jostain matikasta ja filosofiasta. "Ne on niin tylsää seuraa".

TV-sarjoista keskustelu voi mielestäni olla syvällistä, jos TV-sarjan tapahtumia ja henkilöitä käytetään ponnahduslautana ilmiöiden yleisempään pohtimiseen, mutta se ei ole syvällistä jos lähinnä mietitään että mitähän sarjan henkilö x seuraavaksi tekee tai päivitellään sen tekemisiä.

Vierailija
5/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tyyppisiä syvällisiä keskusteluja minulle on käydä intensiivisiä keskusteluja. Aiheesta riippumatta sellainen keskustelu johon molemmat paneutuvat innolla on antoisaa. Sellaisia keskusteluja käyn mieheni kanssa esim. musiikista tai elokuvista.

Vakavat, suuria elemän kysymyksiä luotaavat keskustelut olivat seurustelun alkuaikoina tavallisia, kun piti saada yleiskuva siitä onko meillä ylipäänsä tulevaisuutta. Nyt kymmenen vuoden jälkeen ne aiheet tyypillisesti tulevat esille silloin kun meillä on ongelmia - joko suhteessa tai muuten vain elämässä.

Parhaan tyttökaverini kanssa pyörittelemme niitä ISOJA kysymyksiä aika usein, mutta häntä en näekään joka päivä tai joka viikko, aina edes joka kuukausi, eikä hänen kanssaan ole lähellekään niin paljon sitä pakollista puhemassaa (lapsista, käytännön asioiden hoitamisesta jne). Keskustelu on siksi usein jotenkin "keskittyneempää" hänen kanssaan kuin mieheni, joka on vieressä niin jatkuvasti.

Vierailija
6/6 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvallisesti voi keskustella mista tahansa. Mina olen rajannut nuo aihepiirit syvallisen keskustelun ulkopuolelle,koska olen rajannut ne kaiken keskustelun ulkopuolelle ylipaataan, mutta ei se tarkoita, etteivatko muut voisi saada niista syvallista juttua aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän