Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä Facebookista voi katsoa, ketkä kaikki on käyneet omalla sivulla?

Vierailija
25.10.2012 |

Kertoisko joku joka on ollut kauemmin siellä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipas. Nykyisin siellä on sellainen sovellus kuin My Top Fans. Sen avulla voi katsoa ketkä käyvät omalla sivulla. Voi katsoa miehet,naiset ja molemmat. 

Vierailija
2/28 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 14:38"]

Voipas. Nykyisin siellä on sellainen sovellus kuin My Top Fans. Sen avulla voi katsoa ketkä käyvät omalla sivulla. Voi katsoa miehet,naiset ja molemmat. 

[/quote]

Tuo on huijausta, se kyllä näyttää että ketkä "ovat" käyneet, mutta ihan satunnaisessa järjestyksessä ja sovelluksen tarkoitus onkin päästä vaan sinun tietoihin käsiksi.

Facebook on itse sanonut että sellaista sovellusta ei tule olemaan joka paljastaisi kävijät tai kävijämäärän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellukset, jotka väittävät tarjoavansa sellaista palvelua, ovat täyttä huijausta.

Vierailija
4/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet löytäväsi jonkinlaisen kävijälaskurin tai vastaavan, ne ovat huijausta. Nuo sovellukset antavat ihan satunnaisia vastauksia ja niiden pääasiallinen tarkoitus on päästä tunkeutumaan tietoihisi ihan muista syistä.

Tutustu sellaiseen ryhmään siellä Facessa kuin "Facebookin vaarat ohjesivusto"

Vierailija
5/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sen jälkeen voit miettiä keille julkistat asioitasi.

Mietitkö myös näkeekö kaverisi käytkö heidän sivuillaan?

Vierailija
6/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seen by" jonka takaa näkee kävijät tai oikeastaan sen tietyn ketjun lukijat.

Vierailija
7/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eikös sen pitäny muka tulla jo? Siis tommonen palvelu et näkee kävijät.. Mut en mä oo ainakaan nähny mun profiilissa missään sitä kävijälaskuria, et ei kai sitä oo sit tullukkaan...

Vierailija
8/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä voit laittaa juttusi kavereitten nähtaville tai voit jättää joitain henkilöitä pois näkemästä mitä muille sallit. Henkilö ei tiedä ettei näe sinun juttuasi.

Joku siis voi käydä lukemassa sivuasi mutta ei anna sinun nähdä omia kirjoituksiaan koska bloggaa sinut.

Nämä yksityisyys asiat on määriteltäviä ja kaikki nämä mitä mielessä- laatikkoon jakamasi asiat voit salata joltain.

Mutta se siinä Facebookissa on pointtina että pääsee kaverin sivulle. Joku tosin saattaa antaa kaiken olla julkista tietoa.

Vierailija
9/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lähinnä vanhojen koulu"kavereiden". Ei siitä varsinaisesti haittaa ole, jos he näkevät, mutta ei se myöskään hyvä asia ole...Olen vaan kuullut että jostain sen pystyy näkemään...Mutta hyvä jos ei pysty!Toivottavasti olette oikeassa.

Kiitos!

Vierailija
10/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen huomannut, että sekä suljetuissa että avoimissa RYHMISSÄ lukee "tämän on nähnyt 11 henkilöä" ja kun klikkaa tuota ilmoitusta, voi nähdä nimilistan myös.

Vierailija
11/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöiden kuvat jotka näkee omalla sivullaan kaverilistalla ovat niitä, jotka profiilissasi vierailevat (ja)tai olet itse kommentoinut heidän juttujaan/lueskellut heidän profiilejaan. Ne kuvathan vaihtuvat kyllä, mutta ihan selvästi mulla ainakin pyörii sellaisten kavereiden kuvat, joiden tiedänkin omaa profiiliani lueskelevan, katsovan omia kuviani jne.

Sitten on useita oikeestaan "tuttujen tuttuja", joihin en itsekään pidä yhteyttä mitenkään eivätkä hekään koskaan esim. kommentoi omia juttujani, eivätkä heidän profiilikuvansakaan ikinä ole siinä omalla etusivullani "kavereissani".

Vierailija
12/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen huomannut, että sekä suljetuissa että avoimissa RYHMISSÄ lukee "tämän on nähnyt 11 henkilöä" ja kun klikkaa tuota ilmoitusta, voi nähdä nimilistan myös.

jossain vaiheessa tuo toimi vain suljetuissa ryhmissä. Ja nyt minä kävin yhdessä avoimessa ryhmässä stalkkaamassa ja voi nolous, nyt sen näkee kaikki (jäseniä ryhmässä vain jotain 20)

Vierailija
13/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilini on salainen, mutta ei kai se vaikuta siihen että muut näkevät jos olen käynyt heidän sivuillaan...Sitä tarkoitin, ettei muut näe nimeäni jossain kävijälistassaan...

Vierailija
14/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että näkyykö sivuillakin tuollanen nimilista, että ketkä siellä on vierailleet?

En tarkoita mitään omia profiilisivuja vaan näitä mitä siellä nyt onkaan, esim. lehtien sivut.

Vierailija
15/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulut vaikka ryhmään "meidän suvun serkut" ja olet kurkannut sinne kirjoitettuja päivityksiä kommentoimatta mitään, sinun käyntisi näkyy siellä ryhmän omilla sivuilla.

Ei siitä mitään julkista ilmoitusta tule koko Facebookisi etusivulle tai oman profiilisi seinälle tyyliin "Titta kävi lukemassa sivustoa Meidän suvun serkut"

Vierailija
16/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöiden kuvat jotka näkee omalla sivullaan kaverilistalla ovat niitä, jotka profiilissasi vierailevat (ja)tai olet itse kommentoinut heidän juttujaan/lueskellut heidän profiilejaan. Ne kuvathan vaihtuvat kyllä, mutta ihan selvästi mulla ainakin pyörii sellaisten kavereiden kuvat, joiden tiedänkin omaa profiiliani lueskelevan, katsovan omia kuviani jne.

Sitten on useita oikeestaan "tuttujen tuttuja", joihin en itsekään pidä yhteyttä mitenkään eivätkä hekään koskaan esim. kommentoi omia juttujani, eivätkä heidän profiilikuvansakaan ikinä ole siinä omalla etusivullani "kavereissani".

joiden kanssa oleneniten tekemisissä tai joiden arvelen seuraavan minua eniten!

Vierailija
17/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö esim. semmoisen sivuston, josta "tykkäät" niin ylläpitäjä ne vierailijat, jotka on käyny noilla sivuilla..?

Vierailija
18/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näkeekö esim. henkilö X minun vierailleen hänen profiilissaan, jos en ole hänen kaverinsa? Oon kauhee kyylä ja nyt panikoin.. :D

Vierailija
19/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näkeekö esim. henkilö X minun vierailleen hänen profiilissaan, jos en ole hänen kaverinsa? Oon kauhee kyylä ja nyt panikoin.. :D

profiilia on katsonut. Toki FB sen tietää, muttei ainakaan vielä ole tyrkyttänyt tätä tietoa käyttäjille. En yhtään epäile etteikö tuokin mahdollisu joskus ja siloin voi kenties nähdä historiankin.

Miksi muuten kyttäilet? Kuika tyhmiä ihmisiä lähipiiriisi kuuluu, jos eivät ole salanneet sivujaan ei-kavereilta??

Vierailija
20/28 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilia on katsonut. Toki FB sen tietää, muttei ainakaan vielä ole tyrkyttänyt tätä tietoa käyttäjille. En yhtään epäile etteikö tuokin mahdollisu joskus ja siloin voi kenties nähdä historiankin.

Miksi muuten kyttäilet? Kuika tyhmiä ihmisiä lähipiiriisi kuuluu, jos eivät ole salanneet sivujaan ei-kavereilta??

jos vaikka juttelen jonkun tyypin kanssa, niin samalla käyn katsomassa kaverien profiileja ja sit mä vaan jotenkin ajaudun niidenkin ihmisten sivuille, jotka ei oo mun kavereita, mut jollain tapaa tunnen ne..

En mä tiiä miks ne ei oo salattuja, kai ne sit on "tyhmiä"...