Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri huomautti reippaasta ylipainosta

Vierailija
25.10.2012 |

Mihin purit suuttumuksesi? Mieheesikö?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko katsoa peiliin. Jos lääkäri huomauttaa, niin silloin asia kannattaisi ottaa jo hieman vakavammin.

Vierailija
2/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aloitus... Ei ole mulle tarvinnut huomautella moisesta ja vaikka tarvitsisikin niin miksi suuttuisin?! Kyllä mä itse peilistä ja vaakasta näen jos olen läski ja sillon kyllä on jo lääkärillä aihettakin huomauttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimo on henkisesti sairas, ja varmasti ylipaino liittyy siihen. Ylipaino on yleensä merkki siitä että jotain henkistä häikkää on, lihavuuden syy on korvien välissä.

Vaimosi käytös on varmasti muutenkin erilaista kuin "normaalien" ihmisten. Joten turha takertua tähän yksittäiseen "kostoon".

Vaimosi pitäisi saada ammattilaisten apua, niin henkiseen kuin fyysiseen oireiluun. Valitettavasti sitä harvoin saa, ehkä isolla rahalla yksityiseltä puolelta.

Vierailija
5/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliselle teorialle!!!

olen lihava KOSKA päässäni on vikaa.. jesh, nyt kun sais pään kuntoon lähtis läskitkin :-)terve ihminen ei rakasta ruokaa eikä syö kun ei muuta keksi..

sitten asiaan,,

ap: sano puolisollesi että turhaan sinuun purkaa loukkaantumistaan mutta lääkäri on kuitenkin tereydenhuoloon ammattilainen ja voi olla mahdollista että puolisosi on viimeinkin aika tunnustaa tosiasiat.

minulla on anoreksiaan verrattuna päinvastainen tilanne,, peilistä näen ihan ok kropan joka valokuvissa muttuu virtahevoksi,, eli itsepetos tai jokin on siinä että en millään tajua tilannetta vaikka tajuan kilot ja muka luulen että saanolla oma itseni kiloineni ja ahdistun siitä kun en saa tehtyä mitään asialle,, kuitenkin,, lääkäri on tehnyt läpimurron ja puolisosi on aika miettiä asiaa ja kohdata totuus. sun ei tarvi kuunnella sitä vihaa koska sinä et ole osallinen asiaan, voit toki tukea mutta muutos lähtee itsestä vaikka koko maailma olisi toteamassa faktoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan