Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni jokainen, joka sanoo ruokaa PASKAKSI, pitäisi

Vierailija
25.10.2012 |

laittaa vuodeksi vesileipäkuurille. Eiköhän alkais kielenkäyttö muuttua ja kunnioitusta löytyä. Vaikka itsekään en kaikista ruuista tykkää, en voi kuvitellakaan silti nimittäväni niitä paskaksi.

Menkää itteenne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa vuodeksi vesileipäkuurille. Eiköhän alkais kielenkäyttö muuttua ja kunnioitusta löytyä. Vaikka itsekään en kaikista ruuista tykkää, en voi kuvitellakaan silti nimittäväni niitä paskaksi.

Menkää itteenne.

mäkki"ruokaa", pitsoja, kebabbeja, sipsejä ja muuta paskaa paskaksi. Koska sitä ne ovatkin.

En koe tarpeelliseksi kunnioittaa pelkkää rasvaa, höttöhiilareita ja sokereita.

Vierailija
2/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sanoa sitä paskaksi ja jättää syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sanoa sitä paskaksi ja jättää syömättä.

Minä taas olen kielellisesti niin lahjakas, että pystyn haukkumaan huonon ruuan ihan pystyyn käyttämättä yhtään alatyylin sanaa. Voin esim. sanoa, että pitsa oli kuin olisi koira oksentanut vessankannen päälle.

Vierailija
4/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos olisit yksin vuoden ajan, ehkä sitten löytäisit sisäisen halusi ansaita muiden kunnioituksen. Selvästikään sinulla ei ole halua ansaita kunnioitusta. Selkääsi sietäsit saada, mokoma pahainen kakara.

Toisin kuin yrität muille uskotella, ja kuten tulikin jo ilmaistua, paskaa ruokaa on olemassa ja myytävänä yllinkyllin. Joidenkin niiden ruokien rinnalla vesileipäkuuri olisi palkinto ja siunaus.

Vierailija
5/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinulle lienee ihan sama syötkö esim. pizzan vai potallisen ulostetta? Ihanko näin? Jos jompikumpi olisi pakko syödä, niin sallithan minun valita ensin. Pystyn näkemään niissä jotain eroa.

Vierailija
6/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalan kuuloista, kun aikuinen ihminen puhuu ruoasta tuohon sävyyn.

Omat lapsenikaan eivät sano ruokaa pahaksi, vaan että eivät välitä siitä. Näin olen opettanut, että ruokaa ei haukuta.

Vierailija
7/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinulle lienee ihan sama syötkö esim. pizzan vai potallisen ulostetta? Ihanko näin? Jos jompikumpi olisi pakko syödä, niin sallithan minun valita ensin. Pystyn näkemään niissä jotain eroa.

...Yäk. Hyi helvetti mikä pervo ja inhokki olet. Etkö yhtään häpeä? Eikö sinulla ole käytöstapoja ollenkaan? Vähän jotain rajaa sentään. Ei ruoasta ja ulosteesta tule puhua samassa lauseessa, tai ainakaan syömisen yhteydessä. Se on epäkohteliasta, inhottavaa ja todellakin ei-hyväksyttävää. Mokoma sairas paska.

Vierailija
8/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samaa mieltä!!

huomaa,ettei suomessa nähdä nälkää,kun ruokaa voi noin halveksivasti puhua.

Vierailija
9/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulepa maistamaan mun tekemää ruokaa....eiköhän se mieli siitä muutu sullakin.

Vierailija
10/10 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pahaa ruokaa syö eli paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän