Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?

Vierailija
25.10.2012 |

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

Kommentit (494)

Vierailija
41/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ennakoinut tätä tietenkin ja otin tuossa kesällä valtavan lainan ja olen ostanut lapsille aina mitä ovat halunneet ja olen täyttänyt joka toiveen. olen kertonut että meillä on elinaikaa enää talveen asti että nautitaan nyt. ollaan matkusteltu vaikka missä etelän saarilla ja nautittu elämästä. karkkia ja suklaata saavat kanssa joka päivä. lapsista tämä maailmanloppuleikki on tosi hauskaa.

sitten on sovittu että nautitaan kunnes 21.12 tulee ja sinä päivänä syödään viimeinen ateria, jokainen saa sitä mitä haluaa, puetaan parhaimmat päällemme ja käydään makaamaan koko perhe olohuoneen lattialle. sillä tavalla auringon muotoon. päät vastakkain ja pidetään käsistä kiinni toinen toistamme. jalkamme esittävät niitä auringon säteitä.

sitten suljemme silmämme, sanomme rakastavamme toisiamme ja pidämme käsistämme kiinni. kunnes loppu tulee.

lapsista tuo on ihan ok!

Vierailija
42/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tällaisen "joulukalenterin" jota meidän perheessä seurataan:

http://endworldcounter.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauden kitaraa silläaikaa makkarissa?

Sopisiko näin?

Isi ja äiti menee pötkölleen odottelemaan.

Kuka hullu siivoaa maailmanlopun vuoksi?

Vierailija
44/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin moni näyttää uskovan tällaisiin ja vielä ihan tosissaan!

Vierailija
45/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin siis grillin (medium-kypsäksi)

Vierailija
46/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jumala tietää että milloin se tulee ja raamatussa on kerrottuna maailmanlopun merkit kun se on lähellä ja niitä merkkejä on havaittu todella paljon esim sotia,luonnonkatastrofit,nälänhätä ja yms joten ei sitä tiedä että milloin se tulee..

Vierailija
47/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jäädään vain kotiin 21.12, ei mennä töihin eikä kouluun eikä ilmoitella mitään sinne, mitäs suotta! Seuraavana päivänä koko koulua tai työpaikkaa ei enää edes ole. Luulen, ettei muutkaan sinne aio mennä! Parempi pysyä se päivä kotona ja kuolla arvokkaasti omissa nurkissaan. Me mennään viikonloppuna valitsemaan arkut! Rahaa ei ole paljon, sain vain 3000e lainan mutta kai sillä neljä arkkua saa? Jos ottaa halpaa materiaalia?

Vierailija
48/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelin lopettaa pihtaamisen ja antaa ainakin kerran ennen tuota päivää, ilman marimekon yöpäitaa.Ei kai siinä mitään häviäkään, se on sitten niin puulla päähän lyöty ettei älyä eikä edes ehdi kinuta toistoa.

Lapset voi kattoa telkusta sillä aikaa sitä muumielokuvaa muumipeikko ja pyrstötähti....

Vierailija
49/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain positiivistakin: Joulupukki ei kuitenkaan kuole maailmanlopussa niin kuin äiti, isi ja sinä, koska Joulupukkia ei ole olemassakaan! Me ollaan valehdeltu sulle kaikki nämä viisi vuotta."

Vierailija
50/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ennakoinut tätä tietenkin ja otin tuossa kesällä valtavan lainan ja olen ostanut lapsille aina mitä ovat halunneet ja olen täyttänyt joka toiveen. olen kertonut että meillä on elinaikaa enää talveen asti että nautitaan nyt. ollaan matkusteltu vaikka missä etelän saarilla ja nautittu elämästä. karkkia ja suklaata saavat kanssa joka päivä. lapsista tämä maailmanloppuleikki on tosi hauskaa.

sitten on sovittu että nautitaan kunnes 21.12 tulee ja sinä päivänä syödään viimeinen ateria, jokainen saa sitä mitä haluaa, puetaan parhaimmat päällemme ja käydään makaamaan koko perhe olohuoneen lattialle. sillä tavalla auringon muotoon. päät vastakkain ja pidetään käsistä kiinni toinen toistamme. jalkamme esittävät niitä auringon säteitä.

sitten suljemme silmämme, sanomme rakastavamme toisiamme ja pidämme käsistämme kiinni. kunnes loppu tulee.

lapsista tuo on ihan ok!

Millähän aijot lainan maksaa takaisin jos ei tätä helistyä maailmanloppua taaskaan tule? Karkkipapereilla? Kuiteilla?

Vierailija
51/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?

maailman mennoon.. joten et voi tietää sinäkään tuota ajan kohtaa, sen tietää yksin jumala

olen itse puhunut lapselle, et on ihanaa, kun vihdoin maapallosta tulee hyvä paikka asua

kaikille on ruokaa, on asunto, työtä, kuolemaa ei ole, ei sairauksia, ei sotia....kaikki pahuus on pois, pahat ihmiset on pois...

me odotamme innolla ja valmiina tuota viimeistä päivää :)

Vierailija
52/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltais vaan onnellisia jos sitä ei tulis! mutta se on sen ajan murhe!!!!

t.se lainan ottanut

Vierailija
53/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jäädään vain kotiin 21.12, ei mennä töihin eikä kouluun eikä ilmoitella mitään sinne, mitäs suotta! Seuraavana päivänä koko koulua tai työpaikkaa ei enää edes ole. Luulen, ettei muutkaan sinne aio mennä! Parempi pysyä se päivä kotona ja kuolla arvokkaasti omissa nurkissaan. Me mennään viikonloppuna valitsemaan arkut! Rahaa ei ole paljon, sain vain 3000e lainan mutta kai sillä neljä arkkua saa? Jos ottaa halpaa materiaalia?

kannattais pyytää maksuaikaa vaikka joulun välipäiviin saakka, niin saa ne mieleiset arkut, tuskin se hautaustoimiston arkkumyyjä tätä ketjua lukee.

Vierailija
54/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat tuota päivää vaikkei kukaan voi tietää ajankohtaa?? Mutta pakko lopun on olla lähellä, kun maailmassa alkaa olla niin paljon väkeä jotka uskoo ennustajiin tms poppamiehiin =DD lapsiparat kärsii kun jotkut uskoo näihin provoihin ja sitten kotona vanhemmat saa idean kertoa OIKEASTI lapsilleen..

Vierailija
55/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä teille epäuskoiset. Miks muka kinkut jaetaan ilmaseks, jos joulu muka tulee???

http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288514826808.html?pos=ok-nln

Vierailija
56/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä keskustelu jonkun huonon tason vitsi? Allekirjoittanut koittanut pidellä naurua viimeisen vartin ylläolevia viestejä lukiessa. Räkäistä merimiesnaurua sitten, kun kaverit onkin huuli pyöreänä kuinka he ovatkin hengissä jouluaattona. Hävetkää, jos olette kertoneet lapsillenne jotain tästä pelleilystä, ei helvetti.

Vierailija
57/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä keskustelu jonkun huonon tason vitsi? Allekirjoittanut koittanut pidellä naurua viimeisen vartin ylläolevia viestejä lukiessa. Räkäistä merimiesnaurua sitten, kun kaverit onkin huuli pyöreänä kuinka he ovatkin hengissä jouluaattona. Hävetkää, jos olette kertoneet lapsillenne jotain tästä pelleilystä, ei helvetti.

Kunnon Sherlock. Onko tämä vitsi... Hmm... Kerro kun keksit vastauksen.

Vierailija
58/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se myyjä epäillyt mitään xD xD Nyt olen maksan takas vaan syys, loka, marras ja joulukuun ja sain ne arkut ihan pilkkahinnalla xD Me valittiin vielä kaikista kalleimmat mallit eikä se myyjä epäillyt yhtään mitään xD

Vierailija
59/494 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin stressaa jotenkin tuo päivä kun siitä kaikkialla puhutaan ja kirjoitetaan=( Siksi kiinnostaa tietää että onko ihmiset oikeesti niin varmoja tuosta että ovat lapsillekkin kertoneet asiasta? Vai onko huono läppä?

Vierailija
60/494 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulla tylsä joulu nukkua arkus:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme