Miten olette kertoneet lapsille lähestyvästä maailmanlopusta?
Itse en aio ainakaan joululahjoja hankkia kun sehän tulee juuri ennen jouluaattoa. Mahtaa lapset kyllä ihmetellä jos ei kuustakaan haeta. Miten toisin asian fiksusti esille?
Kommentit (494)
ei pahal jos jotku uskoo "maailmanloppuun", tiedoks et sitä ei tuu ollenkaa koska kukaa ei pysty todistamaan et se tulis nii turha siihe on ollenkaa uskoo. iha turhaa ottaa joulukalenteristakaa luukkui pois
ihan mielelläni mä teidän kanssa siirryn uusille värähtelytaajuuksille. Taisin itseasiassa siirtyä jo tätä ketjua lukiessani.
ei pahal jos jotku uskoo "maailmanloppuun", tiedoks et sitä ei tuu ollenkaa koska kukaa ei pysty todistamaan et se tulis nii turha siihe on ollenkaa uskoo
ehdotettiin wilmassa että eivätkös lapset voisi askarrella hautakivet koko perheesse käsityötunnilla.
meitäkin pyydettiin käymään koululla, sinne tulee muitakin samaan istuntoon.
Saadaankohan me joku palkkio?
Kun kaikki on kuollut siinä maailmanlopussa?
Kesälomalla että loman loputtua on parempi jäädä kotiin naittimaan loppuelämästään sillä se loppuu viimeistään 21.12. Minulle tämä tuli ihan puun takaa sillä en tiennyt koko maailmanlopusta. Pyörryin järkytyksestä ja mieheni löysi minut lattialta makaamasta pissat housussa tultuaan kalasta.
Onko muuten normaalia että pyörtynyt pissaa alleen?
Siinä selvisi sitten, että mieheni oli jo vuodet tiennyt asiasta eikä kertonut minulle!!!!!
Päätimme sitten irtisanoa itsemme ja siitä lähtien olemme nauttineet joka sekunnista!
Lapsille oli pakko kertoa kun he olivat olleet kalassa myös ja näkivät minut maassa. He itkivät pitkän aikaa ja oksensivat järkytyksestä ja linnoittautuivat viikoksi puumajaansa eivätkä syöneet enää mitään ja kävivät öisin juomassa vettä sadevesiämpäristä.
Se oli kauheaa aikaa.
Sitten heille tuli ikävä telkkaria ja he palasivat kotiin.
Kävimme lintsillä ja otimme suuren lainan ja kävimme risteilyllä. Lapset saivat merkkifarkut ja iphonet. Minä laitoin ripsipermanentin ja uuden hiusvärin.
Mieheni osti uuden kitaran.
Nautimme nyt loppuelämästä.
ei pahal jos jotku uskoo "maailmanloppuun", tiedoks et sitä ei tuu ollenkaa koska kukaa ei pysty todistamaan et se tulis nii turha siihe on ollenkaa uskoo
isojen kirjaimien käyttöki niinku ihan turhaa?
TEIDÄN ÄIDIT VALISTAA TEITÄ ILLALLA HIENOTUNTEISESTI TÄSTÄ DRAAMASTA!!!!
ÄITINNE KIRJOITTELEVAT TÄÄLLÄ AV:LLA!!!!
JA TÄNÄÄN ILLALLA KERTOVAT TEILLE MAAILMANLOPUSTA SITEN KUTEN PIKKU LASTEN TULEE SIITÄ TIETÄÄ!!!!
ihan mielelläni mä teidän kanssa siirryn uusille värähtelytaajuuksille. Taisin itseasiassa siirtyä jo tätä ketjua lukiessani.
mun pimpulikin alkoi värähdellä epäilyttävästi kun avasin tämän ketjun.
aion peruuttaa pyhimmän periaatteeni ja kajauttaa maailmalle kielletyn etupyllysanan PIMPPI!!! Ja jään sen jälkeen urheana seisomaan kallion laelle, valmiina kohtaamaan loppuni.
..... oh god. luuletko tosissasi, että maailma loppuu tähän? maailmanlopun on sanottu tulevan niin monta kertaa, mutta kas vain - täällä me vieläkin ollaan. jos maailmanloppu tosiaankin tulee, niin miksi sitten ei voisi törsätä ihan kunnolla joululahjoihin?
Ihan tosissaanko pelkäätte jotai maailman loppua :O ? :DD aivan naurettavaa.. täähän on jo kuinkas mones maailman loppu ollenkaa :DD ei varmaan olis kannattanu sanoo lapsille mitää
Sanoneet mitään. He kävivät puuseessä asioillaan mutta en niin tarkkaillut etten tiedä oliko maha kuralla vai ei.
Tullut vatsapöpöä sadevedestä?
Mä sen ees usko koko maailmanloppuun. -.- Sitä on joka vuosi sanottu et tulee maailmanloppu eikä oo tullu että tällasta...
miten luulette että maailma loppuu ootte ihan ufoja ottakaa vaan kaikki rahat ja kaikki tuhlatkaa mut sit saattaa olla ikävä niitä kun se ei tulekkaan tyhmät
tässä teille epäuskoiset. Miks muka kinkut jaetaan ilmaseks, jos joulu muka tulee???
<a href="http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288514826808.html?pos=ok-nln" alt="http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288514826808.html?pos=ok-nln">http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288514826808.html?pos=ok-nln</a…;
Kiinnostais tietää että onko joku oikeasti nostellu lainoja tuon takia ja jättää jouluvalmistelut tekemättä=O pakkohan tuon on olla vitsi!
Tää liittyy maailmanloppuun paitsi salaliittoteoriassa:D eipä tuossa kaikki suomen lihat ole:D
kun ette te niinq tajuu sitä et nää jutut heitetään läpäll ::DD ku te teinit ette viel tajuu ihan kaikkee silleen ku pitäis :d lolz