Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko viikolla 14 olla jo niin kovia supistuksia ettei istumisesta

Vierailija
25.10.2012 |

tule mitään? ihmettelen täällä mahaani, teen istumatyötä ja hermo palaa kun maha ihan kivikova ja istuminen työlästä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä oudolta. Kannattais soittaa neuvolaan ja kysyä. Itse olen kärsinyt samanlaisista supistuksista vasta 20 viikon jälkeen, myös istumatyössä.

Vierailija
2/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin lääkäriin. Tuo on aika huolestuttavaa, etkä todellakaan halua keskosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakipumaisia kouristuksia voi kyllä jonkin verran olla, mutta niin kovat kivut ettei istuminen onnistu ovat kyllä minusta tosi huolestuttavia.

Vierailija
4/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja siskollani on molemmilla sellaiset ja hän joutui noilla viikoilla jäämään pois töistä, koska kohtu supisteli jatkuvasti väärän asennon vuoksi. Minä pärjäsin sentään vähän kauemmin, mut rv20+ jouduin jäämään pois, tosin meillä oli kaksosraskaus.

Vierailija
5/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin lääkäriin. Tuo on aika huolestuttavaa, etkä todellakaan halua keskosta.

tai pitkään aikaan sen jälkeenkään ei vielä synny keskosta. Rv 14 se on vielä keskenmeno.

Vierailija
6/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha on kivikova ja turpea. niinkuin loppuraskaudessa aina iltaisin. t:ap

Vierailija
7/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaslomalla olin paljon. Liitoskivutkin oli aivan kamalat sitten vähän myöhemmin ja tuntui ihan oikeesti siltä, etten voi ottaa askeltakaan tai vauva tippuu.

Laskettuunaikaan raskaus kuitenkin meni, vaikka olin ihan varma, että syntyy ennenaijaan.

Vierailija
8/8 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaaleja jo noilla viikoilla. mulla ainakin joinakin päivinä vain vähän taukoa supistuksissa, silti ei ole vaikuttanut mihinkään.