Auta ymmärtämään miestä.
Yleisesti luulin, että naiset ovat vaikeaselkoisia ja päättämättömiä, olen nyt kuitenkin huomannut että olen törmännyt mieheen joka on kaikkea muuta kuin selkeä.
Luvassa pitkä sepostus, kiva jos jaksat lukea loppuun.
Erosin pettävästä ja pahoinpitelevästä miehestä. Olin vakaasti päättänyt olla yksin, mutta vain vähän eron jälkeen elämääni käveli käsittämättömän mukava ja komea mies.Kerroin avoimesti missä mennään ja että exäni on vaikea. Mies halusi tapailla kaikesta huolimatta.
Meillä oli kivaa. Minä ihastuin.
Kuitenkin exäni alkoi temppuilla ja humalapäissään soitella tälle uudelle miehelle jota tapailin. Oli onkinut tietonsa tästä tapailusta jollain käsittämättömällä tavalla, sillä en asiaa pahemmin mainostanut kenellekään.
Uusi mies säikähti ja lähetti tosi tylyn tekstarin jossa ilmoitti että ei tahdo enää tapailla. Vastasin vaan että "ok". Loukkasihan se mutta ymmärsin kuitenkin tätä uutta miestä.
Meni pari viikkoa ja sain töihin kiukkuisen puhelun. Tämä mies jota tapailin, soittaa ja tivaa onko mulla sukupuolitauteja, että pitäisikö hänen mennä testeihin. Olin täysin puulla päähän lyöty, että mitä VITTUA tämä tyyppi selittää. Exäni oli soittanut kännipäissään tälle miehelle ja sanonut että huoraan kaikkien kanssa ja että mulla on vaikka mitä tauteja. Ja tämä idiootti näköjään uskoi. Sanoin napakasti tälle uudelle miehelle että nyt riittää, jos epäilee että on saanut multa jonkun taudin niin mars testeihin vaan.
Meni pari päivää ja tämä "uusi" mies soittaa. En vastannut. Hän jätti vastaajaan viestin, jossa pyysi anteeksi soittoaan, ja että tajuaa että exäni on oikeasti hullu yms. Olisi halunnut tavata ja jutella asioista. Minä lähetin tekstarin että puolestani kaikki on ok, ja unohtaisin tämän koko casen mielelläni jo. Mies vastasi, että jutellaan joskus kahvin merkeissä asiat selväksi. En tähän vastannut.
Minä tekstasin parin päivän päästä miehelle ja kysyin ihan mielenkiinnosta, mitä tämä exäni minusta oikein oli puhellut. Meni pari päivää ja tämä uusi mies vastasi jotain ympäripyöreää. Minä kiitin vastauksesta ja yhteydenpito jäi siihen.
Meni kuukausi, ja tapasin tämän uuden miehen työkuvioissa. Muutama minuutti törmäämisestämme mies tekstasi että haluaisi puhua kanssani jossain vaiheessa päivällä jos ehtisin. Vastasin että ok, koska vaan käy.
Kun mies lähti kotiinsa, hän jäi jumittamaan työpisteelleni ja tekemään tikusta asiaa.. Kysyi jos ehtisin vaikka töiden jälkeen piipahtaa hänen luonaan. sanoin että mulla on muuta menoa, käyn ruokakaupassa yms. Mies sanoi että hän sitten soittaa mulle.
No eipä soittanut.
Mä en käsitä mitä tämä mies haluaa/ei halua. Auttakaa mua tulkitsemaan tätä hämärää käytöstä. Musta on kurjaa että mä tykkäsin tästä miehestä kyllä ja viihdyin käsittämättömän hyvin hänen kanssaan, mutta jotenkin exäni sai kaiken pilattua. Miehen käytöstä on vaikea tulkita.
jättää tämä väliin jos epävarmuutta ei ole nyt valmis sietämään jonkin aikaa.
Mitään ilkeää pelailua tuo ei kuitenkan välttämättä miehen puolelta ole, sehän viittaisi siihen että hän tahallaan loukkaa jotenkin sinun tunteitasi, vaan todennäköisesti hän oikeasti mielestään sanoo asiat suoraan ja rehellisesti. Se vaan tässä vaiheessa vaihtelee mitä mieltä hän on, ja siksi se kommunikaatiokin vaihtelee. Jos ei ole varma onko nainen lintu vai kala, ja yhtenä päivänä kallistuu linnun puolelle, toisena kalan, niin rehellinen kommunikaatio silloin on juuri epävarmuuden ilmaus.