Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos teille kaikille epäluuloisille ihmisille!!! ->

Vierailija
30.11.2005 |

Täällä ei ole enää ollenkaan lähimmäisenrakkautta vaan huolehditaan vain omasta perseestään!

Tapahtui kolme päivää sitten: olen rv20 ja kävelin kotoani (lähiöalue) keskustaan päin. Yhtäkkiä sain hirveän krampin kesken kävelyn, pelkäsin että keskenmeno tulee, sattui niin etten voinut kunnolla kävellä. Pahaksi onnekseni puhelimestani oli loppunut virta, enkä voinut soittaa taksia tai mitään päästäkseni heti sairaalaan, en voinut edes kävellä. Raskauteni ei näy ulospäin vaatteiden alta. Minulla oli tavalliset, hmm, köyhemmän luokan vaatteet (toppatakki ja tuulipuvunhousut) päällä enkä ollut epäsiisti. Silti viisi ohikulkevaa ihmistä kieltäytyi lainaamasta minulle puhelintaan vedoten tekosyihin, siihen ettei ole, että on kiire tms. vaikka selitin tilanteen miten voin.

Onneksi siitä 300m oli kioski jonne vaivoin sain käveltyä, ja jossa minun annettiin maksua vastaan soittaa taksi.

Vietin 3 päivää sairaalassa tarkkailussa. Nyt olen sairauslomalla pääasiassa vuodelevossa, jota minulle määrättiin.

KIITOS TEILLE EPÄLUULOISET IHMISET!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerähän sä oot jos luulet et kukaan lainaa puhelintaan ihan tosta vaan.

Vierailija
2/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi vaan paineli ohi ja kun pyysi apua, ei sitä saanut.Mulla kävi aivan käsittämätön tuuri ja mun yks kaveri osui paikalle.

Minäkin vietin sairaalassa muutaman päivän, kun olin sinne ensin ambulanssilla päässyt...

Aika surullista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki on nyt ok?

Vierailija
4/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan kun ei voi tietää onko jollain oikeasti hätä vai ei...

Vierailija
5/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun mahasi näkynyt päällepäin, olisit voinut teeskennellä.

Sen sijaan olisin kyllä soittanut sulle taksin tai ambulanssin.

Vierailija
6/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mihin aikaan vrk:sta tämä tapahtuikaan?

Vierailija
7/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikka maksanut 200 euroa puhelimestaan, ei sitä mieluusti halua kenelläkään antaa. Tämä ei ole sinun, tai kenenkään muun rehellisen ihmisen syytä, vaan niiden jotka ties millä näytelmällä, valehtelulla ja showlla hämäävät ihmisiä ja vievät sitten heidän puhelimensa ja rahansa. Ikävä kyllä tästä kärsivät satunnaisesti myös ihmiset, joilla on " puhtaat jauhot pussissa" . Ihmettelen kyllä minäkin, miksi et -nykyajan mentaliteetista varmasti tietoisena- vain pyytänyt suoraan ohikulkijoita soittamaan ambulanssia. Jos minua raskaana ollessani olisi kouristanut niin, etten olisi edes pystynyt kävelemään, olisin varmasti omasta puhelimestanikin soittanut ambulanssin, en taksia. Kukaan tuskin ohittaa vatsaansa pitelevää naista, joka ykskantaan toteaa " Olen raskaana ja nyt supistaa, voisitteko olla niin kiltti, että soittaisitte minulle ambulanssin" ...112:een voi kaiken lisäksi soittaa ilmaiseksi. Ja miksi ihmeessä sinä niiden ihmisten puhelinta itsellesi pyysit? Jos olisit heti aloittanut noin, ei kenellekään varmaan olisi tullut mieleen, että yrität huijata jotain.

Vierailija
8/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hei, eikö kännyllä pitäs pystyä soittamaan akku lopussakin 112:een?

Vierailija
9/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa sinä aivos ja mee nukkuun!

Vierailija
10/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmökös olet kun et tiedä että nykyajan puhelimissa sen verran jää akkua kuitenkin että voi soittaa hätänroon.

Vierailija
11/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmökös olet kun et tiedä että nykyajan puhelimissa sen verran jää akkua kuitenkin että voi soittaa hätänroon.

Vierailija
12/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on seuraavanlainen: Olin saanut kesällä -99 ajokortin ja syksyn ensimmäisillä loskakeleillä sitten auto lähti käsistä, kun yritin päästä omaan liittymään ja vieressä ollut auto vain kiihdytti vauhtiaan. Ajoin siis ulos Lahden motarilta ja törmäsin puuhun illalla noin yhdeksän aikaan. Onnettomuus oli täysin omaa tyhmyyttäni ja osaamattomuuttani, mutta KUKAAN ei pysähtynyt auttamaan. Ei tämä vieressäni ajanut autoilija, muttei kukaan muukaan. Onnekseni minulle ei käynyt kuinkaan eikä autoni syttynyt palamaan. Soitin itse vanhemmilleni ja pääsin lopulta turvallisesti kotiin. Mutta tuntui pahalta, ettei ketään kiinnostanut sen vertaa, että olisi pysähtynyt katsomaan onko jotain pahempaa sattunut.

Vierailija
13/13 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä vaan ei monikaan tiedä edes!! Ei missään kerrota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan