Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä nyt sit 2kk herkkulakossa!

Vierailija
24.10.2012 |

Tasan 2kk jouluun, siihen asti vetämäti mitään karkkia, jätskiä, pullaa, kakkua, sipsejä, pizzoja tai mitään sellasta. Katotaan mikä on lopputulos! Lähteekö joku mukaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä menossa.

ap

Vierailija
2/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juu mä ilmoittaudun heti mukaan. Alkaa siis tänään myös täällä...toivoton herkkuperse olen :( mut en luovuta kyllä tällä kertaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kyllä loppuvuoden(kin) pihistellä herkkujen suhteen, mutta en ihan kokonaan ilman. Ts. ostan ehkä kerran viikossa jotain, ehkä en... Otan jos tarjotaan, mutta en vedä ähkyjä.

Tsemppiä vaan täyslakkoilijoille! =) Mulla lähti syyskuussa 1,5 kg pelkällä herkkulakolla, nyt ois tarkoitus muutoin tarkkailemalla saada 5 aikaan x...

Vierailija
4/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ois tarkoitus muutoin tarkkailemalla saada 5 aikaan x...

Siis saada pois kiloja 5, aikaan x mennessä...

Vierailija
5/5 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että joku uskaltautuu kanssani yrittämään! Lisään tähän vielä sen tiedon, että painoa toivon saavani 7kg pois. En välttämättä kaikkea jouluun mennessä, mutta mahdollisimman paljon tietenkin. Vuonna 2011 sain painoni pidettyä kurissa herkkulakkoilemalla joka kolmas kuukausi, tämä vuosi mennyt ihan penkin alle ja se 7kg tullut ylimääräistä. Tsemppiä meille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi