Onko kenelläkään muulla naisella täysin suorat häpykarvat?
Minulla siis on. Olen miettinyt, onko tämä epänormaalia kun kaikilla naisilla jotka olen nähnyt alasti on ollut kiharaiset karvat. Minulla ne ovat suorat kuin saksanpaimenkoiran turkki :D Ne eivät kiharru edes märkinä. Mieheni ei tästä ole huomauttanut, mutta minua asia askarruttaa. Mitä miehet tästä ajattelevat? Yleensä ajelen pilluni niin, että jätän kiitoradan.
Kommentit (5)
sellainen pehmeä kiharamatto oikein. Nyt on ihan piikkisuorat eikä kiharru edes suihkussa.
Kuvia kehiin kunnon kolmioista!!!!!!!
Minulla siis on. Olen miettinyt, onko tämä epänormaalia kun kaikilla naisilla jotka olen nähnyt alasti on ollut kiharaiset karvat. Minulla ne ovat suorat kuin saksanpaimenkoiran turkki :D Ne eivät kiharru edes märkinä. Mieheni ei tästä ole huomauttanut, mutta minua asia askarruttaa. Mitä miehet tästä ajattelevat? Yleensä ajelen pilluni niin, että jätän kiitoradan.
Tulen hulluksi kiharien kanssa. Voin vain kuvitella millaista on kun hiuksetkin ovat kiharat.
Minulla on myös suorat häpykarvat, joskus se häiritsi mutta olen oppinut olemaan asian kanssa :D koska ajelen itsekin aina kiitoradan. Karvat kasvavat muutenkin melko harvakseltaan, eli ei olisi tiheä pöheikkö vaikka trimmaamatta jättäisinkin! Tuntuu että koko kropan karvoitus on hyvin suoraa, hiuksenikin ovat piikkisuorat.