A-P-U-V-A
Hei kaikille palstailijoille,
Tähän aamuun saakka minun piti olla rv-7+5 mutta menin käymään yksit.Gynellä ja hän ei löytänyt sikiötä tai sati ruskuaispussia, mutta kohtu oli kasvanut. Minulla oli alk. raskaudesa normaalia rusk.tuhrua ja n.1.5 vrk ajan tuli sakeampaa verta ja oli kipujakin ja siitä on jo kohta kolmatta viikkoa. Eli silloin olisi jo ollut tämä alk. raskauden km. Tein tänään ' taas kerran ' predictorin raskaustestin, koska sen pitäisi olla luotettava ja sain vaaleanpunaisen pallukan edelleen, onko tämä nyt sitten kohdun ulkopuolinen raskaus ja sikiö edelleen jossakin siellä kiinnittyneenä vai olisinko kukaties uudelleen raskana ???? Voi voi pää halkeaa on tämä epätietoisuus niin kauheaa. Aikaisemmin ollut 2 alkuraskauden km viime syksynä. Olimme juuri aloittaneet nämä lapsettomuustutkimukset kun havaitsin olevani taas raskaana. Eli ihan ensimmäisissä perustutkimuksissa olin vasta käynnyt ... Ja kaikki oli ok. Hieman sen jälkeen plussasin, mutta näinkö tässä taas kävi ..
Voiko lääkärin ultrataitoihin luottaa 100% kirjoitti lähetteen naikkarille ja huomen aamuna menen siellä käymään joten saadaan lopullinen ratkaisu tähän tilanteeseen. Tuntuu niin toivottomalta juuri nyt ..Ja pelkään jos vaikka uusi raskaus olisi alkanut niin miten sen käy, kun aina suositellaan yhdet kuukautiset olemaan välissä. Valkovuotoakin on sekin kuuluu raskauteen ...
Kiitos kaikille jos osaatte yhtään auttaa alamäessä kulkijaa
t. emmi ( 60-luvun esikoista, kuumeilupuolelta, eli ekaa kuumeillaan )
Kommentit (2)
Moi
Minulla viime sunnuntaina spontaani keskenmeno, ja kohdun pitäisi olla tyhjä tai ainakin tyhjenemässä (ultran mukaan). Olin hcg-seurannassa kohdunulkoisen raskauden epäilyn takia, mitä se ei onneksi sitten kuitenkaan ollut.
Vielä lauantaina hcg oli n. 1500, tänään jo alle 200. Mutta vielähän tuo raskaustestissä näkyisi, jos nyt testaisin. Eli sinuna luottaisin kyllä siihen ultraajaan, ja nythän saatkin jo lisätietoa sitten Naikkarilta.
terv. kuonokas
Sinulla on varmaan vielä veressä HCG:tä, joten siksi testi näyttää plussaa. Näin olettaisin. Koska meneehän siinä aikaa, että arvot palautuu normaaliin.
En osaa sanoa voisitko olla jo uudestaan raskaana. Kohdussa ei siis näkynyt mitään. . .eikö sinua toimitettu verikokeisiin tai mitenkään nyt seurata tilannetta?