Eilinen arvostele mun illallinen Suomi
Mikä oli tämä Elli,joka antoi vain kaksi pistettä viimeiselle kilpailijalle? En nähnyt kokonaan ohjelmaa mutta todella törkeä temppu.
Kommentit (21)
täytyy kyllä sanoa, että melkosen inha naikkonen. vaikutti ekassa jaksossa oikeen lepposelle, mutta sitten olikin kaikissa pisteiden annossa tosi törkee. kyllä pitäs hävettää kun noin selkeesti taktikoi itelleen voittoa, mutta onneks ei voittanu! oikeus siis tapahtui. kyllä pisti ärsyttämään muiden puolesta, koska ellin ois selkeesti pitäny olla viimenen. sehän sössi ne kaikki ruokalajit jotenkin.
Uskomaton myrkynkeittäjä, ja pilasi koko kilpailun , hyi helevetti.
Mulla meni ohi se tulos. Oikeestiko se puukkomyyjä-Elli antoi kaksi pistettä sille koti-isälle? Sehän teki ihan täydellistä työtä! Siinä sen Ellin jaksossahan esiteltiin työpaikka ym. Enpäs uskalla mennä ainakaan sinne liikkeeseen jos neitonen on töissä. Tulee vaikka puukko selkään jos ei mitään osta ;) Työnantaja on varmasti ylpeä alaisensa tv-esiintymisestä :P
Sami Seliö harrasti samaa Neljän tähden illallisessa.
Juu tuo Seliö kyllä oli aivan törkeä.
Karmea nainen tosiaan.. Taitaa syynä käytökselle olla tosiaan kateus, kun itse vaikutti jotenkin elämässään epäonnistuneelta!
Hyi helvetti. Tulin ihan älyttömän vihaiseksi. Vitutti tuo ihminen niin paljon!!!!! Miten voi olla noin pahansuopa ja kiero ihminen. :(
Itsekin näin vain tämän viimeisen jakson ja siis voi vvvvv että ärsytti! Se koti-isä oli niin hyvän oloinen isäntä ja safkatkin vaikutti hyviltä. Saihan hän siltä toiselta naiselta kuitenkin täyden kympin
Ihan röyhkeä, inhottava nainen. Harvoin tunnen näin suurta vastenmielisyyttä TV:tä katsoessani, mutta huh-huh mikä kohtuuton, laskelmoiva, kus*pää.
Mäkin suorastaan pöyristyin. Puntsukka vaikutti omassa jaksossaan oikein rennolta ja kivalta, mutta totuushan olikin näköjään toinen.
Eukko itse epäonnistui KAIKESSA tekemässään (esim. pääruoalla kaikki tarjottu oli raakaa) ja halusi ilmeisesti kostaa tämän antamalla muille aivan surkeat pisteet. Kieroa ja kaksinaamaista, inhottavaa. Olisko ollut myös kateellinen muiden kivoista kodeista ja puitteista: itse kun asui rähjäisen rumassa vuokramurjussa Olarissa.
Mutta karma tasaa tilit joskus. Itsehän hän joutuu itsensä kanssa joka päivä elämään ja tekonsa kohtaamaan, onhan siinä jo rangaistusta kerrakseen.
Aivan käsittämätön emäntä. Hyi kun tuli paha mieli muiden puolesta kun tuollasen myrkyllisen ihmisen kieroiluista joutuivat tuollaisessa lämminhenkiseksi tarkoitetussa kilpailussa kärsimään. Selvästi se vanhempi mies pahoitti mielensäkin kun kuuli pisteet, varmaan kuvitteli pahasti epäonnistuneensa ruoanlaitossa, mitä ei todellakaan tapahtunut.
Hyi saatana mikä naikkonen tosiaankin, pahansuopa ja mätä.
Mikä sen naisen ammatti oli? Toivottavasti häntä näin jälkikäteen edes vähän hävettää (epäilen kyllä).
Ihan hirvee tapaus, en tajua kuinka joku tosiaan kehtaa...
Ihan hirvee tapaus, en tajua kuinka joku tosiaan kehtaa...
Jossain jaksossa se eräs daami sanoi päässeensä aasumaan Suomenlinnaan reittä pitkin:D. Se oli todella rehellistä. Oli muutenkin sellainen veikeä tapaus.
Mutta olihan sillä hyvät daisarit!! Mitä väliä muulla?
Oli kyllä kun k-pää toi syöjätär..Erittäin noloa ja selkeästi ei uskonut itseensä millään tasolla kun piti noin puukottaa muita kisailijoita..Ja Mattihan ton olisi vienyt, mikäli tämä nainen olisi antanut ne ansaitut pisteet. Kauhea nainen. Nim. Mies Helsingistä.
ja se joutui lopussa antamaan pisteet uudestaan rehellisesti tai olisi itse joutunut diskatuksi.