Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumantsuikka mikä WT-tatska!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKÄ tuo röpelö on????

tuijotin sitä joka suunnasta ja ihmettelin, kunnes tajusin että se on varmaankin Jessican kintusta kuva. Aivan saatanan surkeasti tehty.

Vierailija
2/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKÄ tuo röpelö on????

tuijotin sitä joka suunnasta ja ihmettelin, kunnes tajusin että se on varmaankin Jessican kintusta kuva. Aivan saatanan surkeasti tehty.

Ja mitä nuo ihme hiput tai läiskät tuossa yläpuolella on? Muutenkin olisi varmaan kannattanut ottaa kuva vasta sen jälkeen kun tatuointi on parantunut, eikä tuollaista punottavaa. Ihan kiva jos tatuoinnin omistaja itse pitää sitä kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuva näyttää raskausmahaiselta naiselta vetämässä yöpaitaa päälleen.

Vierailija
4/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kyseessä kirjoitusvirhe? Vaikka näyttääpä noita Alexsandra-nimisiä jonkun verran Suomessa olevan.

Vierailija
5/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jalkapohjasta kuva, ja siinä on varmaan haettu jotain tämmöistä:

http://lukijat.iltasanomat.fi/tatuoinnit/100486/7

Ja juu, mä kans ihmettelin nimeä Alekssandra, se vahvisti mun WT-näkemyksen.

-ap-

Vierailija
6/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jalkapohjasta kuva, ja siinä on varmaan haettu jotain tämmöistä:

<a href="http://lukijat.iltasanomat.fi/tatuoinnit/100486/7" alt="http://lukijat.iltasanomat.fi/tatuoinnit/100486/7">http://lukijat.iltasanomat.fi/tatuoinnit/100486/7</a&gt;

Ja juu, mä kans ihmettelin nimeä Alekssandra, se vahvisti mun WT-näkemyksen.

-ap-

Kiitos selvennyksestä ap, en olisi kyllä ilman tuota kuvaa tajunnut! Ei ole mennyt ihan tatskanteko putkeen tuossa tapauksessa....

Vierailija
7/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä ihmeen Alexsandra!?? Kummallinen, mutta ei se kait kirjoitusvirhe ole, kun miksi sitä muuten haluaisi esitellä. :O

Tota röpelöä en kyl tajunnu..

Mut kuka tykkää mistäkin! :D

Vierailija
8/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä te mollaatte tota tatskaa? Mä ainakin aikani tuijoteltuani tajusin vihdoin ihan itse, että siinähän on Jessica Mirja Alexsandran jalkapohja! Oli tosi palkitsevaa, kun vihdoin sen hoksasi. Te ette vaan tajuu, että tossa on ideana tollanen hieno kuva-arvoitus, joka ei ihan kaikille aukenekaan!

Vierailija
9/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti isän ottama tatuointo lapsensa kunniaksi. Liikuttava ja kaunis ajatus.

Tässä ketjussa kateelliset yh:t jylläävät?

Vierailija
10/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on penis tai vauva nyrkki pystyssä.

Vierailija
11/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on penis tai vauva nyrkki pystyssä.

Osa tuon tatuoinnin hienoutta on myös se, että sen voi tulkita kukin omalla tavallaan. Ei ihan yksiselitteinen leima!

Vierailija
12/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kyseessä kirjoitusvirhe? Vaikka näyttääpä noita Alexsandra-nimisiä jonkun verran Suomessa olevan.

hänen jo edesmenneen mummonsa nimi joka tosiaan oli noin kirjoitettu.

Vierailija
13/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassahan on ihan selvästi pala inkiväärin juurta. Ettekö te nyt sitä näe?

Vierailija
14/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku AV-mammukka ei tajunnut.Jessica on hänen tyttärensä,Mirja hänen oma äitinsä ja Alexsandra jo kuollut mummo joka sai nimensä jo yli 80-vuotta sitten.

Kyllä te saatte puhuttua rumaksi ihan mitä vaan=(

Vierailija
15/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia tatskoja nuo kaikki. Jos nuo kisaa kauneimman tatuoinnin tittelistä, niin millaisiakohan ne rumimmat olisi..

Vierailija
16/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt tällaisia tatskoja kuin alle 20v äitien lantiolla tai niskassa. (loput pitänee sen piilossa)

Tuskinpa tästä kukaan on kateellinen, nimi tatuoinnin on mauttomia.

Vierailija
17/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen jo edesmenneen mummonsa nimi joka tosiaan oli noin kirjoitettu.

tän tiedät? Tiedätkö jotan muutakin? Miksi tuo jalka on noin surkea yritelmä, onko tää jossain thaikuissa tatskattu, rantabaarissa...? Tai jos suomessa, sano tekijän nimi ettei kukaan muu vaan erehdy...?

Vierailija
18/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä on lapsosen kolme etunimeä, ja kyllä, jalkapohja, mutta hieman tulkinnanvaraisesti tehty.. Mutta kun sisäpiiritietäjä on sitä mieltä, että kaverilla on oman lapsensa, äitinsä ja mummonsa nimet tatuoinnissa, niin sehän tekee tästä jo sulaa hulluutta. Elleivät siis mummon ja isomummon nimet sittenkin ole lapsen etunimiä myös. Se auttaa, vähän.

Vierailija
19/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapohjaksi. Kauneudesta nyt en niin tiedä. Mutta selvästihän tuossa on hänen tyttärensä kolme nimeä joista kaksi viimeisintä on annettu äidin ja mummon mukaan.

Kyllä on vaikeaa taas av-mammoilla.

Vierailija
20/31 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin karrelle palanut vauvan jalka... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi