Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan joutunut valepettäjän uhriksi?

Vierailija
24.10.2012 |

petikumppani on väittänyt olevansa varattu ja näin varmistanut, ettei tarvi pelätä mitään situitumista, seurustelua tms. Mutta oikeesti onkin sinkku.

Deittisivustot on kuulemma näitä pullollaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petikumppani on väittänyt olevansa varattu ja näin varmistanut, ettei tarvi pelätä mitään situitumista, seurustelua tms. Mutta oikeesti onkin sinkku.

Olen ajatellut samaa ideaa. Pari kertaa olen baarissa kokeillut kihlasormuksen kanssa naisen iskemistä ja aina on tärpännyt. Naisten ajatusmaailmaa on hankala ymmärtää. Muka hakevat vapaata ja rehellistä miestä, mutta reidet leviää hetkessä "ukkomiehelle". Salasuhteeseen ollaan myös valmiita.

t:Sinkkumies 37v

Vierailija
2/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hauska kuin epäraukkamainen :)

Mut joo, tajuan tuon, että luuserit sinkkumiehet, joita kukaan ei ole kelpuuttanut miehekseen, saa paremmin pildeä kun esittävät varattuja.

Enkä ole koskaan itse törmännyt valepettäjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen deittisivustoilla on sinkkuhuijareita, jotka haluavat naida.

Ashley Madison ja Viktoria Milan.

Viktoriassa on yli 700 000 käyttäjää muutenkin.

Vierailija
4/7 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole seisonutkaan, vaikka mitään toista naista ei ollut. Miehet mieluusti sanoo joka paikas syyksi, et on muitakin naisia...

Vierailija
5/7 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley Madison ja Viktoria Milan.

Viktoriassa on yli 700 000 käyttäjää muutenkin.

Ja ashleyssä on 1,6 miljoonaa. Et siitä vaan hakee seuralaista joka puolelta maailmaa.

Vierailija
6/7 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut samaa ideaa. Pari kertaa olen baarissa kokeillut kihlasormuksen kanssa naisen iskemistä ja aina on tärpännyt. Naisten ajatusmaailmaa on hankala ymmärtää. Muka hakevat vapaata ja rehellistä miestä, mutta reidet leviää hetkessä "ukkomiehelle". Salasuhteeseen ollaan myös valmiita.

t:Sinkkumies 37v

Katso kun varatulta on helppo saada munaa. Eikä tarvi pelätä että tämä jälkeenpäin itkee perään. Vakituiseen suhteeseen tietysti etsitään vapaa mies.

Vierailija
7/7 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vale-salarakkaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan