Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kuivakakusta, jossa on rommissa tms. liotettuja hedelmäpalasia

Vierailija
24.10.2012 |

Ajattelin kokeilla tuollaista kakkua, mutta tuli sellainen asia mieleen, että höyrystyykö alkoholi paistaessa, vai jääkö kakun lämpötila sen verran alhaiseksi, että hedelmiin jää alkoholia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. ap, noviisileipuri

Vierailija
2/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä, että meillä on 1-vuotias lapsi, eikä tuollaisessa se määrä nyt ihan minimaalinen ole. Samoin tuttavapiirissä on yksi raitistunut alkoholisti, jolle ei voi tarjota pisaraakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä, että meillä on 1-vuotias lapsi, eikä tuollaisessa se määrä nyt ihan minimaalinen ole. Samoin tuttavapiirissä on yksi raitistunut alkoholisti, jolle ei voi tarjota pisaraakaan. Ap

Meinaatko, että kaadat pullollisen alkoholia kakkuun?? Ja toisekseen lapsi tuskin syö koko kakkua. Ja jos tosiaan epäilyttää, niin anna olla tekemättä koko kakku ja tee tiikekakku

Vierailija
4/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna entiselle alkoholistille mitään kuivakakkua jossa vähänkään maistuisi rommiaromi tmv. alkoholiaromi!!

Siis siitähän saat himot tuolle ex-alkkarille aikaiseksi!

Anna suklaakakkua, hiekkakakkua, piimäkakkua, taatelikakkua, tiikerikakkua, murokakkua, sitruunakakkua, mitä tahansa muuta kakkua, mutta älä anna mitään sellaista missä maistuu alkoholi, tai alkoholiaromit, esim. mitään kahvilikööri, kermalikööri kakkuja tai vastaavia, ei edes rommirusinakakkua!!

Itse en haluaisi ottaa omalletunnolleni sellaista, että aiheuttaisin houkutusta alkoholistille takaisin viinaksien makuun.

Vierailija
5/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä, että meillä on 1-vuotias lapsi, eikä tuollaisessa se määrä nyt ihan minimaalinen ole. Samoin tuttavapiirissä on yksi raitistunut alkoholisti, jolle ei voi tarjota pisaraakaan. Ap

No lapselle ei tuollaisesta ole mitään haittaa Meinaatko, että kaadat pullollisen alkoholia kakkuun?? Ja toisekseen lapsi tuskin syö koko kakkua. Ja jos tosiaan epäilyttää, niin anna olla tekemättä koko kakku ja tee tiikekakku

kiitos vaan. Kysyin avauksessa kysymyksen, siihen kaipaan tietoa - jos jollakulla sellaista on - en neuvoa siihen, mitä mun pitää lapselleni syöttää tai leipoa.

Ap

Vierailija
6/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hinku on laittaa lapsen tai alkoholistin ruokaan viinaa? Tulee sitä hyvää ilmankin!

Vierailija
7/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna entiselle alkoholistille mitään kuivakakkua jossa vähänkään maistuisi rommiaromi tmv. alkoholiaromi!!

Siis siitähän saat himot tuolle ex-alkkarille aikaiseksi!

Anna suklaakakkua, hiekkakakkua, piimäkakkua, taatelikakkua, tiikerikakkua, murokakkua, sitruunakakkua, mitä tahansa muuta kakkua, mutta älä anna mitään sellaista missä maistuu alkoholi, tai alkoholiaromit, esim. mitään kahvilikööri, kermalikööri kakkuja tai vastaavia, ei edes rommirusinakakkua!!

Itse en haluaisi ottaa omalletunnolleni sellaista, että aiheuttaisin houkutusta alkoholistille takaisin viinaksien makuun.

sanonut, että voi syödä ruokaa tai leivonnaista, jossa on alkoholijuomaa, mutta alkoholi on höyrystynyt pois. Eikä hän mitään rommeja ole muutenkaan dokausaikanaan juonut.

Ap

Vierailija
8/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hinku on laittaa lapsen tai alkoholistin ruokaan viinaa? Tulee sitä hyvää ilmankin!

alkoholi höyrystyy pois siitä ruuasta, siinä ei ole alkoholia, ja käsittääkseni mä tässä avauksessa kysyin, höyrystyykö se pois vai ei. Lue avaus, jos jäi epäselväksi.

Ap

Vierailija
9/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkäästi tehdä jotakin rommirusina kakkua väenvängällä?? Kun kerran lapsesi ja joku ex-alkoholistikin sitä syö?? Aika itsekästä toimintaa sinulta!

Reilua olisi edes varoittaa sitä ex-alkoholistia, että tämä kakku maistuu sitten hieman rommilta...

Idiootti!

Vierailija
10/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt AP miksi kummassa haluat itsekkäästi tehdä jotakin rommirusina kakkua väenvängällä?? Kun kerran lapsesi ja joku ex-alkoholistikin sitä syö?? Aika itsekästä toimintaa sinulta!

Reilua olisi edes varoittaa sitä ex-alkoholistia, että tämä kakku maistuu sitten hieman rommilta...

Idiootti!

Ap

Vierailija
11/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huipussaan! Kakku on uunissa ja sille määrälle alkoholia on sama mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Jestas, jos on noin vaikeaa, niin tee joku muu kakku - mieluiten tietenkin munaton, maidoton ja jauhoton! Joku voi olla refluksilaktoositolerantikko.

Vierailija
12/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huipussaan! Kakku on uunissa ja sille määrälle alkoholia on sama mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Jestas, jos on noin vaikeaa, niin tee joku muu kakku - mieluiten tietenkin munaton, maidoton ja jauhoton! Joku voi olla refluksilaktoositolerantikko.

vastausta kysymykseen, miksi ihmeessä tulet antamaan tähän ketjuun vinkkejä, joille mulla ei ole mitään käyttöä?

Ap

Vierailija
13/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako 1 v:lle antaa mitään kakkua - epäilen.

Joku tuttu saattaa tehdä ls-ilmon jos toimit väärin ja joku vanha juoppokin vielä kotona silloin käymässä....

Vierailija
14/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta kysymykseen, miksi ihmeessä tulet antamaan tähän ketjuun vinkkejä, joille mulla ei ole mitään käyttöä?

Ei voi vinkkiä antaessa tietää onko sille käyttöä vai ei? Täältä löytyy paljon mainitsemani aineettoman kakun reseptejä - jos haluaa pelata varman päälle.

Mikset osta muita kuivahedelmiä, pakkoko on olla rommissa liotettuja?

Ap

Vierailija
15/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Ei voi vinkkiä antaessa tietää onko sille käyttöä vai ei? Täältä löytyy paljon mainitsemani aineettoman kakun reseptejä - jos haluaa pelata varman päälle.

Mikset osta muita kuivahedelmiä, pakkoko on olla rommissa liotettuja?

avauksestani voit ainakin päätellä, mitä tietoa olen vailla. Haluan kokeilla sellaista kakkua, jossa on noita rommissa liotettuja kuivahedelmiä, syy ei ole tämän monimutkaisempi. Koska en tiedä, höyrystyykö alkoholi hedelmistä uunissa, ajattelin kysyä, josko joku tietäisi, niin tiedän, voinko tarjota kakkua lapsille tai tälle raitistuneelle alkoholistille. Edelleenkään ei kauhean monimutkaista.

Jos haluaisin tietää, pitäiskö mun leipoa jotain toista kakkua, osaisin itse kysyä.

Ap

Vierailija
16/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi fiksun ihmisen edes miettiä tällaista, jos on alkoholistista ja lapsesta kyse =)

Vierailija
17/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se juoppo olisi alkoholistiaikoinaan rommia juonutkaan (jonka itse annoit selitykseksi sille, että rommia voi laittaa kakkuun), alkoholin aromi, tuoksu ja maku ovat ne asiat, jotka voivat alkoholihimon laukaista. Vaikkei siis olisi nimenomaan rommia kuullut koskaan olevan olemassakaan.

Vierailija
18/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi jäädä jäämiä alkoholista. Joten ÄLÄ TEE SITÄ KAKKUA ei pitäisi fiksun ihmisen edes miettiä tällaista, jos on alkoholistista ja lapsesta kyse =)

sinuna en kauheasti menisi puhumaan toisten fiksuudesta. Mä kysyn aivan yksinkertaisen kysymyksen, ja saan siihen pussillisen älyttömiä vastauksia. Eiköhän yksinkertaisin ratkaisu tässä olisi kuitenkin se, että teen kakun, mutta en tarjoa sitä lapsille tai raitistuneille alkoholisteille?

Ap

Vierailija
19/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se juoppo olisi alkoholistiaikoinaan rommia juonutkaan (jonka itse annoit selitykseksi sille, että rommia voi laittaa kakkuun), alkoholin aromi, tuoksu ja maku ovat ne asiat, jotka voivat alkoholihimon laukaista. Vaikkei siis olisi nimenomaan rommia kuullut koskaan olevan olemassakaan.

ja senpä takia kysyinkin, höyrystyykö se alkoholi siitä kakusta pois. Ymmärrätkö nyt?

Ap

Vierailija
20/27 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on harvinaisen helposti ärsyyntyvä ihminen pikkulapsen äidiksi ja vielä leipojaksi. Leipova äiti mielletään helläksi, äidilliseksi naiseksi. Ap vetää hirveät kilarit, kun muut yrittävät häntä ystävällisesti neuvoa.

Kyllä se ap viinaa tarviikin rentoutuakseen.