Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei tee aloitetta?

Vierailija
13.10.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos miehellä ei ole meisseliä tulla pokaamaan, ei hänellä ole meisseliä moneen muuhunkaan.

Vierailija
2/13 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäisellä kokemuksellani asiasta, mä olen huolella tehnyt pohjatyöt (tarviiko tarkentaa, siis flirtit, hienovaraiset johdatukset), jonka jälkeen mies on luullut olevansa se varsinainen aloitteentekijä, vaikka minähän olen täysin johdatellut sen siihen. Nyt tosin taidot niin ruosteessa etten varmaan tajuaisi jos joku mies tulisi iskemistä yrittämään. Tai viis veisasin ennemminkin. Hohhoijaa.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt kerran, asian etenemisestä voi lukea "ymmärtääkö mies toimia vai odotanko turhaan" -ketjusta. ei hyvältä näytä, enkä usko että lähestyn ketään enää itse ikinä. en ilmeisesti osaa toimia oikein tai sitten en ole tarpeeksi viehättävä.

miten miehet edes haluaisi että teitä lähestyttäisiin? siis niin että tarkoitus tulisi selväksi.

Vierailija
4/13 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen tekee aloitteen.

Teini-iästä asti olen hakannut päätä seinään, kunnes tajusin pelin hengen. Naisen todellakin tulee leikkiä ns. vaikeasti tavoitettavaa. Miehet pelkäävät vahvoja naisia, jotka tietävät, mitä haluavat. 90 prosenttia miehistä haluaa tahdotonta bimboa esittävän naisen.

Havainnon tekeminen ärsytti minua joskus äärimmäisen paljon. Nyttemmin olen vakiintunut ja helpottonut, koska minun ei tarvitse esittää teaseria, joka antaa pitkän vonkaamisen jälkeen . ehkä.

Vierailija
5/13 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nih.

Vierailija
6/13 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ikinä uskaltaisi tehdä aloitetta. En, vaikka olisin kuinka kiinnostunut. Ja en uskaltaisi näyttää kiinnostustani, koska siitä mies saisi pahassa tapauksessa aseen minua vastaan. En halua näyttää heikkouttani ihastumalla. Se ei ole minua varten. :)

Vierailija
7/13 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei olekaan kiinnostunut, niin häpeä olisi liian suuri tutun miehen kanssa.

Ja kyllä mulla on mennyt erittäin kiinnostava mies ohi kun en kehdannut tehdä aloitetta.

Vierailija
8/13 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vaan huoran leiman otsaani. Ja se kesti vuosia.

Enää en tee aloitteita, koskaan, missään.

Vierailija
9/13 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta ne aloitteet tekee aina nainen. Jos ei tekisi, ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.

Miehet tuntuvat ainakin itseäni lähestyvän vain kahden promillen kännissä, enkä tosiaan ole mikään huuhkaja tai siiderivalas.

Jaksan aina ihmetellä niitä, jotka tällä palstalla valittavat kun ei voi kirjastossa tai postilaatikolla käydä ilman että seuraa ihailijalauma kuola valuen perässä iskemässä. Joopa, haluaisin tosiaan nähdä ko. naisen. Tai miehen, sen puoleen.

Vierailija
10/13 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso siis peiliin.

Vierailija
11/13 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta ne aloitteet tekee aina nainen. Jos ei tekisi, ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Miehet tuntuvat ainakin itseäni lähestyvän vain kahden promillen kännissä, enkä tosiaan ole mikään huuhkaja tai siiderivalas. Jaksan aina ihmetellä niitä, jotka tällä palstalla valittavat kun ei voi kirjastossa tai postilaatikolla käydä ilman että seuraa ihailijalauma kuola valuen perässä iskemässä. Joopa, haluaisin tosiaan nähdä ko. naisen. Tai miehen, sen puoleen.

Todella harvoin nainen tekee aloitteita.

Vierailija
12/13 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta ne aloitteet tekee aina nainen. Jos ei tekisi, ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon. Miehet tuntuvat ainakin itseäni lähestyvän vain kahden promillen kännissä, enkä tosiaan ole mikään huuhkaja tai siiderivalas. Jaksan aina ihmetellä niitä, jotka tällä palstalla valittavat kun ei voi kirjastossa tai postilaatikolla käydä ilman että seuraa ihailijalauma kuola valuen perässä iskemässä. Joopa, haluaisin tosiaan nähdä ko. naisen. Tai miehen, sen puoleen.

Todella harvoin nainen tekee aloitteita.

tutkittu jossain? Annatko linkin, kiinnostaisi.

Vierailija
13/13 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt kerran, asian etenemisestä voi lukea "ymmärtääkö mies toimia vai odotanko turhaan" -ketjusta. ei hyvältä näytä, enkä usko että lähestyn ketään enää itse ikinä. en ilmeisesti osaa toimia oikein tai sitten en ole tarpeeksi viehättävä.

miten miehet edes haluaisi että teitä lähestyttäisiin? siis niin että tarkoitus tulisi selväksi.

Sanot suoraan mitä haluat. Ei sanattomia merkkejä eikä kiertelyjä. Tulet vaan viereen ja kysyt että haluatko viettää iltaa kanssani tai vastaavaa