Miksi sähköposteihin ei vastata
Tuntuu, että sähköposteihin ei enää vastata. Jatkuvasti saa olla muistuttamassa ja kysymässä samaa asiaa uudelleen. Muilla samoja kokemuksia? Ja mistä ihmeestä tässä ilmöissä on kyse?
Kommentit (3)
Johtuu siitä, että määräaikainen työsuhde on päättymässä eikä voisi vähempää kiinnostaa. en ole edes avannut sähköpostia tänään.
Anteeksi. Olen huono työntekijä, tiedän. Mutta luvattiin vakinaistamista määräajan jälkeen ja yritin olla positiivinen, reipas, nopea oppimaan uutta ja ammattitaitoinen.
No en ole. Olen katkera.
mitätöintiä ja toiselle paikkansa näyttämistä on se, ettei viesteihin vastata. Sama pätee tekstiviesteihin ja puheluihin. Jollei puheluun voi juuri silloin vastata, kun se tulee, on ihan perus käytöstapoja soittaa takaisin paremmalla ajalla.
saman olen huomannut. Olen jo kuusi viikkoa odottanut vastausta yhteen s-postiin. Kaksi kertaa olen muistuttanut, attä vastaatko pliis. Ja tämä oli nimenomaan sen vastaanottajan toive että laitan tiedot s-postilla. Tämä työmaailmassa.
Kavereille sama homma. Silloin tällöin laitan s-postia ja kyselen kuulumisia ja kerron omistani. Yleensä ei tule mitään vastausta takaisin. Kaikki vaan odottaa, että liittyisin facebookiin, että voisi vaihtaa kuulumisia. Lähimmille kavereille tietysti soitan puhelimella, mutta esim. vanhoille luokkakavereille laitan s-postia.