Me ollaan sovittu mieheni kanssa, että me yritetään raskaaksi luomuna!
Hoitoja meille ei tule, koska se on luonnoton tapa tehdä ihmisiä!
Kommentit (6)
että yrittäminen vihdoin palkittiin, ja kaikki päätyi teillä hyvinMinä kyllä tulin aina raskaaksi, mutta neljä meni kesken. Kunnes nyt hoitojen avulla olen vihdoin 17.viikolla raskaana ensimmäistä lastamme, kolmen vuotta on mennyt.
Suurin osa maailman lapsista syntyy ihan vaan seksin seurauksena - mikä siitä nyt on tekevinään jotenkin erikoista? Ei kenenkään ole pakko minnekään hoitoihin mennä, jos on ihan tyytyväinen sitten lapsettomuuteensa, jos ei ilman hoitoja saa.
t. seitsemän vuotta " luomuyritystä" vailla lasta - jee jee.
Alle vuoden yrittämisellähän ei pääse edes tutkimuksiin (no omalla rahalla varmaan pääsee).
Itse olen tullut raskaaksi kerran vahingossa ja toisen kerran ekalla kierrolla jossa sille annettiin mahdollisuus. Eli meillä lapset ilmeisesti saadaan päätöksestä (täytyy oikein varoa äkillisiä mielijohteita, ettei uutta ala hormonihuuruissa haluamaan liian pian) ja ehkäisy hoidetaan luonnottomin metodein.
Eli ei sinänsä koske minua...
Mutta en tajua miten luonnon avittaminen lastensaannissa olisi luonnottomampaa kuin vaikka lääkkeen ottaminen tautiin tai vakavassa sairaudessa tai onnettomuudessa leikkaushoito. Ja sairaalassa synnyttäminen ja keisarileikkaus on sitten kanssa luonnottomia. Tuolla logiikalla siis olet myös valmis kuolemaan tai ainakin antamaan lapsen kuolla jos raskaus ja synnytys eivät sujukaan ilman lääketieteen apua.
...lähde läpikäymään rankkoja hoitoja.
ja arvioivansa kysymystä hoitoihin menemisestä objektiivisesti. Itse on siis tullut keskimääräistä pidemmässä mutta normaalissa ajassa raskaaksi, joten on tyhmää kommentoida päättäneensä ettei halua hoitoja. Mihin hittoon niitä edes tarvitsee jos tulee noin itsekin raskaaksi!? Ei kai niitä saakaan jos on luomuna alkunsa saanut taustalla eikä uutta syytä lapsettomuuteen ilmennyt.
T: se aiemmin ihmetellyt joka tulee helposti raskaaksi.
Mutta olisitko samaa mieltä usean keskenmenon jälkeen, ja kun teille sanotaan, että muuten ei ehkä saakaan lasta? Joskus luontokin tarvitsee apua.