Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auts, 200m2 talo ja iso siivous pitäisi tehdä....

Vierailija
24.10.2012 |

Vieraita tulossa lauantaina emmekä ole kunnolla siivonneet pitkään aikaan. Kaksi lasta ja siivottavaa joka puolella. Sanomattakin selvää että leipoakin pitäisi jne....

Apua, mistä aloitan?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese isot pinnat kuten kaapinovet ja lattiat. Puhdas tuoksu leviää nopeasti näin.

Vierailija
2/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, jos on iso talo eikä jaksa tai viitsi itse siivota niin sitä vartenhan on siivousfirmoja olemassa. Mullakin on käynyt vieraita, mutta en ikinä ole niille leiponut, konditoriasta saa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehua 200 neliön kämpällä?

Jos siihen on varaa niin helpoimmalla pääset kun pirautat siivouspalveluun.

Vierailija
4/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan tilaaminen ja leipomosta hakeminen maksaa ja meillä 90% tuloista menee tämän 200m2 talon maksamiseen.

Vierailija
5/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan tilaaminen ja leipomosta hakeminen maksaa ja meillä 90% tuloista menee tämän 200m2 talon maksamiseen.

talo, johon on varaa. Tai jota jaksaa itse ylläpitää.

Vierailija
6/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo, johon on varaa. Tai jota jaksaa itse ylläpitää.

Miten minä sitten tuntisin olevani parempi ihminen suhteessa sukulaisiin ja ystäviin.

Vierailija
7/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerta ensin, sitten työhuone, kh-huone jne ja vasta edellisenä päivänä keittiö, eteinen ja olkkari ja vessa.

Tarjottavat ostetaan leipomosta, tosin 13v tyttö leipoo jo vähän, niin hänkin tekee jotain.

Vierailija
8/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hommia vaihdetaan lennossa - mies imuroi kun käyn kaupassa, jos minä pesen lattiat mies aloittaa ruuan valmistelut:) Siinä ne menee vuorovetona, yleensä minä enemmän keittiössä ja mies luutun varressa.

Koko sakki ensin laittamaan irtokamat paikoilleen - sen jälkeen näkee mitä pitää tehdä:)

Vierailija
9/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailut ajoittuu viikonloppuun ja siivooja käy perjantai aamuisin.

Ei siis huolta siivouksesta ja pitopalvelusta saa tarjottavat juhlaan kuin juhlaan.

Vierailija
10/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiat pestään eteisestä, olkkarista ja keittiöstä joka viikko (makkarit ja muut tilat joka toinen), imurointi kaikki tilat viikottain.

Vierailija
11/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää talo koko ajan siistinä, joka päivä kun jonkun kohdan puunaa, niin välttyy suursiivouksilta. Meillä myös pidetään kaikki ylimääräiset tavarat piilossa, ei tarvitse ensin raivata koko kämppää kun rupeaa imuroimaan.

Vierailija
12/12 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita tulossa lauantaina emmekä ole kunnolla siivonneet pitkään aikaan. Kaksi lasta ja siivottavaa joka puolella. Sanomattakin selvää että leipoakin pitäisi jne....

Apua, mistä aloitan?!

siivoa eteinen ,wc.Sitten olohuone ja keittiö.Siksi että, ne ovat tilat jossa eniten vieraat luultavasti ovat.Kevyt siivous muualle.Kaapit kätkevät paljon silmistä tavaraa.Kunhan yleisnäkymä on suht siisti.Ei kannata alkaa mihinkään suurempaa ja tressata itseään.Minä siivoan ison talon yksi huone päivässä.Aikaa menee noin viikko.Noin kuukauden välein.Kerran vuoteen kaappeja ja laatikoita myöten.Ei tulisi mitään jos samana päivänä kaikki huoneet.Lopuksi imuroit.Eikä siinä tilojen kehumista tarvitse olla.Ihmisillä erinlaisia elämäntilanteita.Meilläkin isot tilat tulleet miehen vanhempien perintönä.Ja sitten leipomaan, tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi