Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lapsellinen! Kokemuksia?

Vierailija
23.10.2012 |

Minä ja mieheni ollaan seurusteltu nyt 3v. Aiemmin olen saattanut huomata pieniä jänniä yksityiskohtia hänessä, mutta nyt sen tajusin, hän taitaa olla todella lapsellinen! EI siinä mitään - olen minäkin kai vähän. Aina riidellessä (tai kinatessa), jos mieheni oikeen kimpaantuu, hän saattaa päästää hölmön äänen ns. örinän, joka tietenkin suututtaa minut ihan totaalisesti joka kerta. Myöskin hän saattaa alkaa matkimaan tai liioittelemaan ja kuulostaa silloin tosi hölmöltä. Haluaisin välillä puhdistaa ilmaa oikein kunnolla, mutta mies laittaa tämän aina ''leikiksi'' örisee, alkaa marmattamaan rasittavalla äänellä jota ei koskaan muulloin tee. Lisäksi mieheni on täysin kömpelö laitteiden ja koneiden kanssa, esim. remontin joutui minun lisäkseni tekemään vanhempani, tekihän mies jotain pikkutöitä mutta suurimmaksi osaksi istui ja haihatteli, eli kait unelmoi vaan.... ei hänestä uskoisi kun on niin raavaan miehen näköinen, ettei oikeasti handlaa miesten töitä. Harva tietää oikeasti, jos kukaan muu kuin minä, millainen hän on kun ollaan kahden kesken. Vai olenko sittenkin vain typerä kaiken analysoiva valittaja joka keksii miehestään olemattomia vikoja? Rakastan häntä paljon! Nämä viat kuitenkin ärsyttävät ja saavat olon välllä todella huonoksi!!!! Muilla vastaavia okemuksia???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää puhdistaa ilmaa riidellen? Mäkään en tollaista käsitä, ja jos kumppani sellaista haluaisi tai vaatisisi, niin kyllä varmasti alkaisin käyttäytymään yhtä hölmösti kuin se mun mielestä on - ehkä siis haluaa vaan osoittaa sulle kuinka typerää ja lapsellista sun "ilman puhdistamis"käytös on?

Ja jotkut miehet ei handlaa niitä "miesten" töitä. Mitä väliä? Ei sillä ole mitään tekemistä lapsellisuuden kanssa eikä se ole mikään vika, jolla on mitään merkitystä. Jos hän haluat itsellesi jonkun alfauroksen, joka tappelee ja remontoi, niin sitten pitää mennä etsimään sellainen.

Vierailija
2/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei vastata asiallisesti kysymykseen vaan tartutaan yhteen sanaan. Ap:lle: ehkä mies vaan on sellainen luonteeltaan, ei varmaankaan tarkoita mitään pahaa kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rakastumisvaihe alkaa haihtua ja näet nyt todellisuuden.

Vierailija
4/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan stereotyyppistä ajattelua on odottaa, että miehen pitäisi olla erityisen hyvä laitteiden ja koneiden kanssa - erityisesti raavaan miehen näköisen miehen. Riidan laittaminen leikiksi on hyvä ajatus usein.

Vierailija
5/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta marmatat ihan älyttömistä asioista. Jos kunnolla riidellään niin harvapa siinä täysin asiallinen on. Tuskin sinäkään, kun oikein kunnolla haluat ilmaa puhdistaa - mies ei ehkä vaan moista puhdistusta kaipaa.

Eikä siinä ole mitään lapsellista jos ei tiedä kauheasti koneista ja laitteista. Ei nykyään monet kaupunkilaiset, miehet tai naiset, tiedä, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Meilläkin on niin päin että minä, nainen, joka olen teknisellä alalla, olen se joka meillä laite- ja konehommat hoitaa, ja rakennushommista ei tajuta kumpikaan mitään vaan käytetään suosiolla ihan ammattilaisia.

Vierailija
6/6 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hen kömpelyys laitteiden kanssa ei ole lapsellisuutta Hiukan stereotyyppistä ajattelua on odottaa, että miehen pitäisi olla erityisen hyvä laitteiden ja koneiden kanssa - erityisesti raavaan miehen näköisen miehen. Riidan laittaminen leikiksi on hyvä ajatus usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä