Pitäisköhän heittää tuo loiseläjä pihalle?
Vituttaa ja aika rankasti. Mies on sössinyt opintonsa niin että opintotuki lakkasi ja ties koska saa siihen oikeuden takaisin jos saa. Itse sitten elätän tällä hetkellä koko ison perheen pienellä palkallani koska mies ei saa yhtään mitään mistään. Meillä ei ole yhteisiä lapsia ja minusta ei ole oikein että se on kaikki lapsiltani pois että elätän tuota yhtä käytännössä kokonaan. Yh-lisäkin lapsilisästä poistui kun mies muutti tänne kun tokihan avopuolisoni elättää lapsiani 0€ tuloilla. Jos mies muuttaisi pois niin mulle jäisi 500€ vähintään enemmän rahaa kuukaudessa, sillä tekisi jo puolessa vuodessa koko perheen reissun johonkin. Nyt ei ole varaa. Pienistä tuloista olen pystynyt säästämään mutta empä enää. Joudutaan vielä maksamaan liikaa maksettuja opintotukia takaisin.
Tekisi mieli pistää mies asumaan vaikka vanhemmilleen ja hankkikoon tulonsa vaikka sossusta sitten. Jotain viikonlopputyötä on hakenut yhdestä paikasta.. Vituttaa nähdä se pelailemassa koneella, senkin ajan voisi käyttää työn etsimiseen. Toisaalta varmaan tulee aika jolloin miehellä isommat tulot kuin minulla, jos valmistuu joskus.
Onko mun oikeasti pakko tässä tilanteessa elättää aikuista ihmistä, onko siihen velvollisuus vain koska asutaan yhdessä? Lähinnä tuntuu pahalta lasten puolesta, että teen heitä kohtaan väärin kun se kaikki raha mitä mieheen menee on käytännössä kaikesta ylimääräisestä kivasta pois.