Paskaset hiukset - kehtaanko lähteä kaupoille?
Varsinkin kun otsatukka roikkuu tossa hikisenä otsalla. Ei kehtais lähtä, mut ois vähä pakko.
Kommentit (11)
Jos joku kysyy,sano että aiot värjätä tänään hiukses. En mä ainakaan muita katsele...
Tai lippis.
Pikapesuna voin suositella seuraavaa:
ripottele runsaasti ruokasoodaa hiuspohjaan ja koko tukkaan, anna vaikuttaa 10-15 min. ja harjaa pois.
Eikä oo mikään vitsi, vaan ihan oikeesti kadottaa hajun ja mahdollisen rasvan kiiltelyn. :)
on tosi hyvä juttu jos ei jaksa pestä hiuksia
Ja miten ne hiukset niin likaiseksi ovat päässeet? Koska olet viimeksi käynyt suihkussa.... Yäk.
Pesin hiukset kaks päivää sitten ja nyt jo otsis liimaantuu otsaan. Mulla vain on helposti rasvoittuvat hiukset, eikä ne siitä vähemmän rasvoitu, jos yritän venyttää pesuvälejä. Lähinnä vaan oksettaa enemmän,kun on likaset hiukset. Kuivashamppookaan ei auta ihan kuin vähäksi aikaa ja sitten on taas sama limaisuus takasin.
Kävin kuitenkin kaupoilla ja toivon, ettei kukaan katsonut, että hyi mikä ällö. :D
ap
Oon aina ihmetellyt näitä tapauksia, joilla on viimeisen päälle meikki naamassa, mutta likainen tukka. Vähän ohis joo.
Oletko uittanut hiuksiasi wc pöntössä kakattuasi sinne ensin.
pipolle...Näyttäis vieläkin hullummalta painaa tuolla yli +10 asteessa villapipo päässä. Mutta kiitti vinkistä.
En tiedä mikä kammo mulla on, mutta tulee todella epämukava olo, jos on hiukset likaset ja olen julkisella paikalla. Tuntuu, että näytän yhdeltä paskakasalta. ap