Tapahtui su 21.10 TTK:ssa. Minä näin. Näitkö sinä?
Näitkö sinäkin, että tanssin tuoksinnassa Mikko potkaisi Babaa päähän? Mikko nosti jalkaansa ja Baban pää jäi tielle. Eipähän tuo vahinko paria hetkauttanut, vaan tanssivat loppuun saakka loistavasti.
Kommentit (270)
Kuva mani=raha pulaa tio=10 ruotsiksi
Luulen, että Mikkoa huippas, oli pää pyörällä eikä jalkakaan enää totellut. Alkaa nuo vaivat tuolla iällä, kun alkaa lähetä neljääkymmentä, vaikka olisikin tuollainen supertanssija. Ota ensi kerralla lakua tai salmiakkia, niin selviät tilanteesta, jos vaikka sittenkin huimas hillitön vauhti lavalla.
Tulipa sitten tuokin nähtyä suorana lähetyksenä.
Älkää tehkö tuota kotona! Tuo tanssi on näköjään liian vaarallinen ja siksi sen voi tehdä vain valvotuissa olosuhteissa ja sairaanhoidon ammattilainen on oltava paikalla tai ainakin puhelimen päässä. Parasta olla yrittämättä temppuja privaatisti, tee ne vain, kun tv-kamerat ovat päällä. Sitten vaan editoimaan. Suorassa on omat riskinsä, kun mitä vaan voi sattua. Jääpähän ainakin jotain joksikin aikaa mieleen katsojalle.
Turkin kansallislipussa on kuu ja tähti.
...tähdet menevät... ja tähdet tulevat taas. Sellaisia ne tähdet ovat! Telkkarissa taas su 4.11 klo 19:15 MTV3
kun pitää hallita koko kehoaan. Ajatelkaa: pää vippaa, kädet heiluvat, jalat hölskyvät, vatsa röllöttää, takalisto jyrää. Ja apuva: pitää ottaa huomioon myös tuo toinen, kun en edes tiedä, mitä se tekee tai aikoo. Eihän tuota liikettä pitänyt tehdä! Mitä sä nyt teet? Hemmetti kun pitää olla itsepäinen. Pitääkö mun sietää tota kaakkia koko matka? Mä en kestä enääääääääääääääääää...
toistaa aina saman virheen.
Int. viisaus
ihmisen sielulle on kyky iloita.
Vauvenargues
että pienin, mitä ihmiset voivat meille suoda, on oikeudenmukaisuus. Vanhoina tiedämme, että se on suurin.
Marie von Ebner-Eschenbach
lämmittää kolme talvea, yksi paha sana haavoittaa kuin kuuden kuukauden halla.
Mongolialainen sananparsi
jolla ei ole mitään tekemistä.
Kiinal. sananparsi
kaikkien ihmisten kanssa on taidossa ymmärtää jokaista yksilönä.
Friedrich L. Jahn
riittää valaisemaan paljon pimeyttä.
Franciscus Assisilainen
pidetään harvoin arvokkaana.
Ovidius
joka lupaa liikaa ja joka odottaa liikaa.
G. E. Lessing
joka lupaa liikaa ja joka odottaa liikaa.
G. E. Lessing
että hän arvostaa ja rakastaa ihmisiä enemmän kuin he ansaitsevat.
Joseph Joubert
Baba ei ole mikään diiva. On ilo katsella, kun hän on niin täysillä mukana. Hyväkuntoinen mimmi Suomenlinnasta. Osaa puhua myös täydellistä ruotsia. Siinä meillä mallikelpoinen kansalainen, joka on ollut suosittu varmaan aina.