Millä saa MIEHEN laihtumaan?!!
No alkoholin vähemtäminen, terveellisemmät ruokatavat ja liikunnan lisääminen joo, mutta mitä muuta?!!
Kommentit (6)
Toiset miehet on niin putkiaivoja, että mitä yksinkertaisempi dieetti, sitä helpompaa. Mun insinöörini innostui Dukan dieetistä, ei kovin terveellinen, mutta tehokas.
Miesten laihdutus itse asiassa yleensä, jos mies itse on aidosti motivoitunut, sujuu paljon helpommin ja suoraviivaisemmin kuin naisten, monestakin syystä. Näitä syitä on mm.
- ei hormonivaihteluita jotka turvottaa ja aiheuttaa makean tai rasvan himoja tiettyyn aikaan kuusta
- miesten verensokerin sääätely on paljon naisten vastaava tehokkaampaa, minkä takia mies voi pitää pitkiä ateriavälejä ilman heikotusta ja tarvetta välipaloille
- miehet harvemmin ovat opetellet tapaa hoitaa tunteitaan syömällä (osa tosin hoitaa niitä juomalla alkoa, mikä on myös hyvin vaikea tapa vierottaa)
Mutta eihän se laihduttaminen mitään rakettitiedettä ole. Ihan vaan riittää että vähentää kalorien saamista ja/tai lisää kulutusta. Eikä tarvitse tehdä mitään dramaattista, pienetkin muutokset vaikuttaa.
Toisaalta tuon listaamani verensokeriasian takia, miehet myös naisia paremmin halutessan pystyvät tosi dramaattisiinkin kuureihin esim. tyyliin syö vain 2 kertaa päivässä eikä mitään muuta.
Mene hänen kanssaan lenkille,ja aina lenkin jälkeen rakastelette väh,45 min. kokemusta on
Ei tartte ihmeempiä temppuja,itse olen 62 kiloa ja 179 pitkä,olen vain käynyt ulkoilemassa joka päivä ja rasvan käyttö kuriin vihanneksia ym,,,,se on siinä.
oot pinnallinen kun ei mies kelpaa sellaisena kuin on,,,
minkä sille annat tai kokkaa perheelle, puolet kasviksia. Salaattia joka ruuan kanssa. Ruisleipää ja hedelmiä ja marjoja.
Toimii lapsillekin. Ei tarvitse edes sanoa niille mitään, että yrität hallita niiden painoa.