Pettynyt BB-voiteisiin!! :(
Ihmettelen tosiaan miksi BB-voiteita hehkutetaan niin paljon! :((
Omat BB-voiteeni ovat KAIKKI olleet suunnattomia pettymyksiä (ja kokemusta todella on monista valmistajista ja merkeistä).
BB-voiteet eivät imeydy, saavat ihon näyttämään likaiselta, levittyvät epätasaisesti, värivoide on läiskäistä ja ns. "rullautuu" & hilseilee iholla, hiusrajaan ja kulmakarvoihin jää hilsemäistä kuivunutta voidetta. Kaikki ihojuoneet täyttyvät ja korostuvat entistä enemmän...
Suositelkaa nyt hyvät naiset jotakin hyvää, imeytyvää, ei liuskoittuvaa tai rajoja jättävää BB-voidetta! Todistaka ettei tuotetta hehkuteta ihan suotta!
Kommentit (33)
Minulla iho tukkeutui yhdessä kesässä kun käytin Garnierin BB-voidetta. Minulla, 32-vuotiaalla, on pintakuiva ja herkkä iho ja harvakseltaan yksittäisiä näppyjä. Olen käyttänyt varmaan kuuden vuoden ajan mineraalipuuteria (Lily Lolo) meikkivoiteen sijaan, mutta viime kesänä kokeilin sitten BB-voiteita, kun ajattelin että juuri kesäksi olisivat kivoja kuivalle iholleni. Käytössä oli garnierin perus-BB -voiteen molemmat sävyt, alkuun se vaalea ja sitten sekoitellen kohti tummempaa kesän edetessä. Laitoin yleensä silmänympärysvoiteen ja sitten BB-voiteen ja kiinnittämään isolla vipalla kevyttä talkitonta irtopuuteria.
Ihan jees oli tuo ulkomuoto siinä alku- ja keskikesästä, kohtuullisen luonnollinen ja hehkuva lopputulos tuli voiteella. Mutta sitten kun kesä oli edennyt pidemmälle aloin huomaamaan merkittävää tukkeutumista ihossani. Syksymmällä aloin huomaamaan lisääntyneitä miiliumeja, mustapäitä ja ihoni muuttui muutenkin epäpuhtaamman oloiseksi. Lopulta syksyllä jouduin tekemään suorastaan töitä, että sain poistatettua ja itse poistettua kaikki muutaman kuukaudenaikana kertyneet tukkeumat. En edes ensin ymmärtänyt mistä ihoni huonontuminen johtui. Siirryin sitten marraskuussa takaisin mineraalipohjaan ja kas, eipä ole enää tarvinnut käydä kosmetologilla poistattamassa talipalleroita!
Eli ei kyllä sovi kaikille eikä kyllä peittoa ihon hyvinvoinnin kannalta mineraalimeikkejä. En suosittele kenellekään.
Nämä garnierin ja lumenen yms ei ole OIKEITA bb voiteita, säälittäviä kopioita vaan. MISSHAN BB voide on ihan oikee bb voide ja todella hyvä! sitä tosin ei saa suomesta ollenkaan, ja on aika tyyristä.. ebaysta tosin saa edullisesti, ihan jollain kympilläkin, sieltä tilaan itsekkin! paras voide ikinä! ja todella peittävä!
Olen ollut voiteeseen tosi tyytyväinen. Garnierin voide voitti myös Me Naiset -lehden testit.
Vaikutti oikein hvyältä.
Niissä näyttää kaikissa olevan silikonia josta saan finnejä :S
Nämä garnierin ja lumenen yms ei ole OIKEITA bb voiteita, säälittäviä kopioita vaan. MISSHAN BB voide on ihan oikee bb voide ja todella hyvä! sitä tosin ei saa suomesta ollenkaan, ja on aika tyyristä.. ebaysta tosin saa edullisesti, ihan jollain kympilläkin, sieltä tilaan itsekkin! paras voide ikinä! ja todella peittävä!
on sellaisia silikonijankkeja, että ei niitä mitenkään ihannoida kannata. Kosteutusteho olematon, peittoa kyllä senkin edestä kun on oikein kunnon peittävimpien meikkivoiteiden aineet... Olen niitäkin kokeillut alkuun ennen kuin noita Suomeen muuten tulikaan, en tykännyt yhtään.
Näistä kauppojen BB:istä mulle toimii Garnierin seka- ja rasvaisen ihon BB-voide. Se on yllättävän paljon peittävämpää kuin saman merkin normaalin tai herkän ihon BB:t, eikä tosiaan kiillä kun on tehty rasvaiselle iholle.
L'orealin Revitalift on ainakin tosi surkeaa BB-voiteeksi. Tekee ihon tunkkaisen ja likaisen näköiseksi, ei levity kunnolla, jää paakkumaiseksi ja värivoide on läiskäistä. En suosittele!
Kaikista paras on kun laittaa kosteusvoiteen ja meikkivoiteen erikseen.
on ainut mita olen kokeillut. Tanne USAan on nama vasta nyt rantautuneet.
Toimii oikein hyvin. Minulla on rasvainen, suorastaan oljyinen T-zone mutta tuon voiteen kanssa en laitan vain vahan puuteria otsaan ja nenaan, ja iho ei ala kiiltaa. Pitkakestoisemmista vaikutuksista en tieda koska en kayta meikkia paivittain.
Taalla oli myos mielenkiintoinen vinkki kevyeen meikkivoiteeseen ja "puuteriin", jos on ongelmia kiillon kanssa:
http://www.weddingbee.com/2011/12/29/helpful-series-ace-your-face-pt-1/…
Levitetty hyvin ja on siistin näköinen kasvoilla. Itse laitan vielä irtopuuterin päälle.
Kaikki nuo kokeilemasi ovat noita halpis markettimerkkejä joilla en ihoani pilaa vaikka mikä olisi. Kannattaisi panostaa hieman kokeilla esim. Cliniquen BB:tä, Diorin BB:tä tai Estee Lauderin BB:tä tai Armanin BB:tä jotka kaikki ovat todella laadukkaita ja toimivia.
Monet tuotteet on tismalleen samoja halvempinakin, ei toki kaikki. Ja yhdelle sopii yksi, toiselle toinen. Mutta kukapa ihan kaikkia paasisi kokeilemaankaan.
Kaikki nuo kokeilemasi ovat noita halpis markettimerkkejä joilla en ihoani pilaa vaikka mikä olisi. Kannattaisi panostaa hieman kokeilla esim. Cliniquen BB:tä, Diorin BB:tä tai Estee Lauderin BB:tä tai Armanin BB:tä jotka kaikki ovat todella laadukkaita ja toimivia.
No, tyhmat maksaa ja pitaa talouden pyorimassa ;)
BB-voiteita pidän pelkkänä markkinointikikkana myydä sävytettyjä kosteusvoiteita uudella nimellä.
BB-voide ei ole varsinaisesti mikään uusi keksintö. Blemish balmeja on ollut jostain 50-luvulta lähtien, ellei jo aiemminkin. Aasialaisethan vannoo noiden nimeen.
Jos joku haluaa helpon, peittävän meikkivoiteen niin suosittelen kosteuttavia meikkivoiteita. Halvimmat taitavat olla jotain 13euron paikkeilla. Ne kosteuttavat ihoa ja niissä on samalla tarpeeksi pigmenttiä peittämään ihon virheitä.
bb voiteet näköjään rasvaisella tai sekaiholla. Eivät pysy nenän päällä. Ja sitten sotkivat vaatteet helpommin kuin normaalit meikkivoiteet. Viimeksi olen itse kokeillut pelkkää pohjustusvoidetta eli primeria ja mineraalimeikkipuuteria, pysyy parhaiten.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2012 klo 07:04"]
[/quote]
tuliks sulle nyt jotenkin sellanen olo, että vähän parempi (huoh) kuin nuo muut...