Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu tosi oudolta

Vierailija
23.10.2012 |

enkä tiedä johtuuko tämä vain yksinkertaisesti siitä että avioliittoni on kuollut vai käykö mies vieraissa. Vai molemmista. Todisteita minulla ei ole, on vain se tunne että asiat eivät ole enää ok. Meillä on hyvin keskusteluavoin suhde ja olen mieheltäni suoraan kysynyt ja hän kieltää ketään toista olevan. Tietysti kieltää; niinhän ne kai aina!

Asia mikä minua hämää on se että tämä "tunne" tuli minulle kuin veitsellä leikaten, yhtäkkiä, noin 2 kk sitten. Seksi on ollut sen jälkeen ihan pakkopullaa minulle, eli jos ei mies ole viesraissa juossut niin tätä menoa varmasti menee, se on sanomattakin selvää. Seksi nimenomaan ei kiinnosta enää laisinkaan, tuntuu ihan kuin se olisi jotain mikä ei minulle kuulu, ihan kuin se mies ei enää olisikaan "minun mieheni". Tämä tunne tappaa kaiken mitä ennen oli. Onko tällaiset tuntemukset "normaaleja" vuosikymmenen avioliiton jälkeen? Onko ok tuntea näin; hyvältä tämä ei ainakaan tunnu? Pitääkö minun mennä lääkäriin? Voiko tämä olla vai jokin ohimenevä hormonihäiriö tms vain onko tämä kuitenkin se kuuluisa "naisen vaisto"? Miten voi olla että vuosikymmen ollaan oltu onnelisia ja saatu kolme lasta, kaikki mennyt hyvin ja yhtäkkiä tuntuu että matto ois repäisty alta vaikkei selkeää syytä ole? Mies yrittää tehdä kaikkensa ja minä olen kylmä kuin kala. Mitä minulle on tapahtunut? Muutkaan miehet ei vois vähempää kiinnostaa, ei todellakaan. Ikäni on 36v. Onko tämä ikään kuuluvaa? Vai avioliiton ikään kuuluvaa? Ei tekis mieli alkaa penkomaan mitään puhelinta läpi tms. Huh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet haluton ja uskot että se johtuu siitä että sinä jotenkin telepaattisesti pystyt ilman mitään todisteita vaistoamaan että hän pettää?

Tuskin se hormonihäiriö on jos tunne kerran liittyy siihen että jotenkin epäilet että mies pettää. Naisten vaisto - itse en oikein sellaiseen usko, mutta uskon kyllä että ihminen voi osata lukea ihan eleiden lukemisella aika hienovaraisiakin juttuja joista ei ole "koviksi" todisteiksi esim. rakkauden loppumiselle tai pettämiselle. Mutta toisinaan on niinkin että tunne että asiat eivät ole enää ok eivät ole missään muualla kuin omassa päässä, johtuvat omasta mielestä eikä niinkään siitä että toinen on muuttunut, pettää, ei rakasta enää tms.

Vierailija
2/3 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet haluton ja uskot että se johtuu siitä että sinä jotenkin telepaattisesti pystyt ilman mitään todisteita vaistoamaan että hän pettää?

Hyvä kuulla mielipiteesi.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko elämä kaikin tavoin sellaista kuin ennenkin, myös sinun ajatuksissasi ja tunteissasi? Millaisella hetkellä tuo uusi tunne tuli?