Kukahan voittaa Huippiksen?
Paha sanoa, mutta veikkaan Meriä tai Annikaa. Polina on vähän tylsä vaikka on tosi kaunis, Matleena on ihan mielettömän kaunis mutta ei ehkä yhtä mallimainen kuin Meri ja Annika.
Meri näyttää kyllä livenä mun mielestä paremmalta kuin kuvissa.
Kommentit (25)
Matleena on hyvä, mutta mainosmalli. Polina on sellanen herutuskuvamalli. Meristä on tehty Twiggy ja se sopi hänelle. Onneksi värjäsivät hiukset uudelleen.
Matleena on hyvä, mutta mainosmalli. Polina on sellanen herutuskuvamalli. Meristä on tehty Twiggy ja se sopi hänelle. Onneksi värjäsivät hiukset uudelleen.
Meriä veikkaan, uskomaton persoona ja malliainesta!
kunhan ei vaan Polina. Niin ärsyttävä tyyppi että.
Olisin toivonut että Annika voittaa, mutta jäljelle jäävistä soisin voiton sekä Merille että Matleenalle.
Meri näyttää kuivahtaneelta 45-vuotiaalta ilman meikkiä kun näytetään niitä haastatteluja talolta. Lyhyt tukka korostaa rääpälemäistä vaikutelmaa. Kyllä hänestä meikillä saa näyttävänkin toki mutta voi olla aika rajallinen joukko joka hänet castingissa poimisi kymmenien muiden tyttöjen joukosta. Niitäkin on jotka hakee juuri tuontyyppistä, varsinkin editorial-juttuihin, mutta välttämättä ei kovin paljoa.
Matleena ja Polina taas... Polina on kaunis, mutta vähän missimäisellä, tavanomaisen terveellä tavalla, joka ei ole mallimaailmassa ollut viime vuosina kauheasti muotia jos huippumalliudesta puhutaan. Matleena taas on tosi jenkkityylinen ulkonäöltään, ei kovin 'edgy' vaan klassinen ja hillitty, ehkä liiankin. Näille molemmille löytyy mallimarkkinoilta töitä, mutta ei välttämättä sellaisia töitä jotka nostavat heidät huippumalliksi jonka nimen ihmiset tuntee. Itse asiassa epäilen ettei kenestäkään näistä kolmesta tule todellista huippumallia.
Merin puoleseta minä laittaisin lanttini, vaikka pidänkin häntä rumimpana noista tytöistä. Hänessä on kuitenkin jotain erityistä vähän heroin chic-tyyliinkin viittavaaa, kun nuo kaksi muuta on vaan nättejä tyttöjä jonkalaisia on valtavasti.