järjetön ristiriita
Olin miesystäväni luona yötä. Emme olleet tavanneet viikkoon ja olin erittäin väsynyt. Totesin miehelle, että olen nukkunut huonosti ja hänen kanssaan nukun parhaiten. Aamulla en herännyt kellon soittoon, eikä mies herättänyt minua. Hän söi nukkuessani aamiaisen ja teki aamutoimet ja tuli sitten suukottamaan minua.
Heräsin pusuihin ja mies kysyi nukuinko hyvin? Kerroin nukkuneeni. Mies näytti mielestäni vihaiselta ja kysyin miksi hän on niin vihaisen näköinen? Mies totesi, että ei ole vihainen ja säntäsi pois vuoteesta.
Nukahdin uudestaan ja parin minuutin kuluttua mies tulikin ulkovaatteissaan takaisin sänkyyn ja herätti minut. Huomasin, että on jo pukenut ulkovaatteet ja totesin, että voithan sä lähteä nyt sitten töihin.
Ja mies lähti.
En saanut enää unta, joten lähdin kotiin.
1,5 tunnin päästä mies laittaa tekstaria, että Vieläkö sait unen päästä kiinni????
Vastasin, että en saanut, vaan lähdin kotiin.
Tähän mies vastaa: OK, et sitten vaan halunnut kohdata minua aamulla??????
Siis HÄH?? Miten niin minä EN halunnut kohdata aamulla?? Miten minä olisin voinut kohdata , koska minä nukuin?? Miten olisin voinut kohdata, jos mies ei herätä minua aamiaiselle? Ei kerro, että hänen täytyy lähteä töihin 5 minuutin päästä siitä, kun herättää minut ensi kerran?? Säntää pois sängystä?? Tulee ulkovaatteet päällä hyvästelemään minut? Ja MINÄ EN HALUNNUT KOHDATA????
Miehen mukaan minä TEESKENTELIN nukkuvaa, koska EN halunnut nousta ylös vuoteesta ja sen takia EN HALUNNUT KOHDATA HÄNTÄ???
Kuitenkin sanoo, että tiesi minun nukkuvan eikä halunnut herättää minua ennen lähtöään ja tiesi että olin hereillä hänen lähtiessään? Ja sitten väittää että ajatteli minun teeskentelevän, koska en halunnut kohdata häntä???
Vääntäkää mulle nyt joku rautalangasta, kun en tosiaan tajua mistä helvetistä tämä mieheni puhuu??? Että joku logiikka tässä nyt kai on?? VAI ONKO???
Kommentit (5)
etkö tajua? Mies on kaivannut sinua ja halusi seuraasi. Ei kuitenkaan halunnut herättää, antoi nukkua. Ja kaipasi vielä enemmän ja pelkäsi, että et välitä. Hän tunsi itsensä torjutuksi. Ajatteli varmaan, että itse olisi vastaavassa tilanteessa herännyt, jotta saisi olla kanssasi.
...tai siis tuo mies tietää, ehkä, mitä hänen päässään liikkui. Ei voi ymmärtää. Kuulostaa ihan kuin hänellä olisi pms tai jotain. No, vakavasti ottaen epäilen, että hän oli hermostunut jostain ihan muusta, joko sinuun tai johonkin ihan muuhun liittyvästä, ja kiukutteli siksi. Ei tuossa ollut mitään oikeaa syytä näkyvissä.
Eihän tossa ole mitään logiikkaa. Mies on varmaan tajunnut että ei huomioinut sinua millään lailla ja päättää syytellä sinua ennenkuin sinä huomautat asiasta. hyökkäys on paras puolustus...
Ja säkö heräät unestasi ihan vaan ajatuksen voimalla??
Jotain vastaavaa olen joskus kokenut mieheni taholta, en juuri ihan tuota, mutta siis vastaavaa... Niin raivostuttavaa ja älytöntä! Kiusantekoa mielestäni. En tajua.