mitä yhmää teille on sanottu kun kerroitte kihlauksesta?
Kommentit (15)
serkkusi on oikeasti kihloissa. Me sitten ei näköjään oltu sen mielestä.
Ehkäpä ihan siitä riemusta oltiin kihloissa 9 vuotta ennen häitä. Mikäs kiire meillä kun ei oltu oikeasti kihloissa.
viesti meni perille: Järjestimme kihlajaiset joihin kutsuttiin n. 15 ihmistä, yksi tuli paikalle. (Ilmoittivat toki että eivät pääse)
Alunperinkään ei ollut tarkoitus järkätä häitä, mentiin naimisiin maistraatissa aika pian kihlauksen jälkeen. Siitäpä on sitten osa sukua märissyt, että kun ei häitä ollut, ja anoppi ei kai vieläkään ole tajunnut että me ollaan naimisissa, kun ei tosiaan ollut prinsessapukua ja kermakakkua.
viesti meni perille: Järjestimme kihlajaiset joihin kutsuttiin n. 15 ihmistä, yksi tuli paikalle. (Ilmoittivat toki että eivät pääse)
Alunperinkään ei ollut tarkoitus järkätä häitä, mentiin naimisiin maistraatissa aika pian kihlauksen jälkeen. Siitäpä on sitten osa sukua märissyt, että kun ei häitä ollut, ja anoppi ei kai vieläkään ole tajunnut että me ollaan naimisissa, kun ei tosiaan ollut prinsessapukua ja kermakakkua.
Mentiin naimisiin maistraatissa ja minulla ei ollut päällä valkoista prinsessapukua (vaan musta iltapuku, joka olisi valkoisena mennyt täydestä äidilleni). Häissä oli muutenkin vs. synkkä teema (ollaan miehen kanssa enemmän tällaisia goottityyppejä) eli ei valkoista, vaaleanpunaista tms.
Mutta kuitenkin. Äitini mielestä emme ole oikeasti naimisissa =D
Mutta joo, itse asiaan. Kaikki muut onnittelivat kihlauksesta ja äitini tokaisi vain "aha". Ei ehkää tyhmä, mutta minusta aika tökeröä.
itse olin niin käärmeissäni, kun kukaan ei onnitellut. Aivan kuin oltaisiin todettu että ulkona on kiva sää, ei mitään reaktiota.
ap
"Etkö tajua että sulla menee elämä pilalle etkä sitten löydä oikeaa miestä." -"Kai sä tajuat ettei se mies sua rakasta kun haluaa vain oleskeluluvan." -"Miehen on pakko olla rikollinen jos jopa sinä kelpaisit."
Häihin ei siis tosiaankaan tullut kukaan eikä meille kyläänkään ensimmäisten 5 avioliittovuoden aikana. Ajateltiin järkätä kesällä 10-vuotishääpäivän kunniaksi ähäkutti-pippalot kaikille jotka vastustivat aikoinaan ja pyytää julkista anteeksipyyntöä.
otan osaa, ei tällaista voisi toivoa kenellekään....jne. Ei vissiin ollut toivottu miniä. Erohan se myöhemmin tuli,vaikka oli kyllä omaakin syytä.
tänks.
nimim 17 vuotta onnellisesti naimisissa jo
"oletko ihan varma, mitä olet mennyt tekemään". Seurustelua oli siinä vaiheessa takana 6,5 vuotta. Kihlauksesta on nyt aikaa yli 20 vuotta ja naimisiinkin ollaan menty - tosin ilman vieraita.
Ex-ystäväni: Toivottovasti toi kestää, vaikka en kyl usko niin.
Välit katkesi aika pian tuon sanomisen jälkeen.
Toinen kommentti tuli mieheni kihlattuni serkulta. Mäkisi pitkään et ollaanko nyt mietitty tarkoin Et minä en ole tosiaan se oikea hänen serkulleen.
Jotain muutakin nutinaa tullut muilta.
Kihloissa ollaan oltu melkein 16v ja naimisissa 15v.
Tuo entinen kaveri on edelleen yksin. Miehen serkku taas läpi käynyt näissä vuosissa muutaman avioliiton ja muutamia eroja.
teidän olisi pitänyt odottaa ??? Aikanaan anoppi tuli häihimme täyspitkässä lumivalkoisessa asussa. Muut vieraat katsoivat todella pitkään ja aika moni sitä myös ihmetteli jopa ääneen.Lähimmät nyt tiesivät tämän narsistin touhut, mutta oli se noloa.
No, nyt joka tapauksessa olemme olleet onnellisesti naimisissa 15v ja yhdessä 18v.
Siskoni oli sillon 6v ja kysyi "tarkottaako tää nyt sitä että teillä on lupa naida toisianne" :D reppana tarkoitti naimisiin menoa.
isäntä kun kerto että mentiin kihloihin, oli anopin reaktio että "jaa". ja vauvasta kun kerrottiin, oli vastaus että "voi vittu, tätä mä oon jo vuoden pelänny"
niin etta vain mina kuulin etta onhan se nyt kiva etta hanet nyt erottaa niista kaikista muista. Siis hanen mielestaan minulla oli ollut liikaa poikaystavia.
Muuten ei tuon naisen sanomiset arsyttaneet sinansa, mutta aitiani ne hairitsivat suuresti, ja sain sitten niista valillisesti karsia moninaisina "mita naapuritkin ajattelis/ajattelee" -kommentteina ja nalkutuksina, esim. jos tulisi teiniraskaus, olisin liian usein/myohaan poikaystavan luona, tms.
ex-miehen sisko: "Ajattele, ennenhän kihlaus merkitsi lupausta avioliitosta" Siis sillä oletuksella ettei se meille sitä merkitsisi. En viitsinyt kertoa, että hääpäivä oli jo sovittu.