Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oireet viittaavat raskauteen, testi näyttää negaa?

Vierailija
22.10.2012 |

oireita mm. Jatkuva kylmyys, etova olo erityisesti iltaisin, väsymys - voin vahingossa nukkua esim 12-14h ellei minua herätetä, tuntemukset mahassa, välillä kuin menkkamaista kuulumista, välillä vain "painon tunne" joka ei satu, tuntuu vain, n. Viikon ajan myös ajoittain jännää "väpätystä", kuin pieni elohiiri..

pari kertaa olen juonut 1-2 annosta alkoholia (koska testi näytti negatiivista) joista on seurannut krapulainen, todella eroja olo mitä mulle ei todellakaan normaalisti tule noin pienestä määrästä.

olen ollut kerran ennenkin raskaana (päättyi keskenmenoon) ja mm. Jatkuva kylmyys ja väsymys oli kuvioissa silloinkin. Nyt epäilen vahvasti raskautta, olen tehnyt 3 raskaustestiä (n. Kuukausi sitten) ja kaikki näyttivät negaa. Oireet kuitenkin jatkuu ja voimistuu...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huomenna testaat ja se on nega.

Vierailija
2/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jokin hormonaalinen häiriö. Endometrioosi, munasarjasyöpä, PCO, ihan mikä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ultrattiin paljon ja huolella n vuosi sitten raskaudesta ja myöhemmin keskenmenosta johtuen, voiko esim joku munasarjasyöpä jäädä tuollaisessa huomaamatta, tai vaihtoehtoisesti kehittyä noin nopeasti? Ikää mulla vasta 23

Vierailija
4/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kuukautiset ovat jääneet pois ja testi näyttää kuitenkin negaa, niin käy ihmeessä gynekologilla tarkastuksessa.

Ei vaikuta ihan normaalilta.

Vierailija
5/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset oli n kuukausi sitten mutta alkoi pari pv myöhässä ja olivat hyvin paljon normaalia niukemmat

Vierailija
6/6 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä testin huomenna. Kaipailisin kokemuksia kuinka tavallista on että testit näyttää aluksi esim negaa vaikka olisi raskaana? Jotenkin on vain sellainen selittämätön "tunne" kuten oli ekallakin kerralla... Silti hämää nuo testitulokset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi