Funparkissa taas eilen näki miten....
eräätkin vanhemmat ovat hieman epäonnistuneet kasvatuksessaan.
Lapseni 10v jonotti kavereineen mikroautoihin ja olivat jonottaneet jo ties kuinka kauan kun tulivat mulle kertomaan ettei niihin pääse kun siellä poikajoukko ajelee niillä eikä päästä muita. Heillä oli taskut täynnä poletteja ja mammukat kantoivat lisää. Kakarat eivät päästäneet ketään muita jonossa olevia autoihin vaan pokalla vaan lisäsivät poletteja ja jatkoivat ajelua.
Minä menin kersoja komentamaan eikä ollut mitään tehoa kunnes mulla keitti yli ja hain valvojan joka ajoi nämä kakarat pois ja jonon päähän.
Ja todella jätkien mammat kantoivat Nico-Pettereilleen lisää poletteja jotta muruset saavat ajella :(
Ei tullut mieleen opettaa kakaroillekäytöstapoja ja toistenkin huomioonottamista!!!
Kommentit (6)
Eipä ole aloittajan mammukkakaan vaivautunut sitten opettamaan prinsessalleen käytöstapoja ja sitä, kuinka toisista ihmisistä puhutaan? Taisi olla sossun luukulla ramppaava yh.
Ei sitten se aloittajan oma pikku Nico-Pecca murumussukka tietenkään voinut tehdä koko paikassa muuta kuin ahtaa ison pehvansa sinne mikroautoon? No ei, kun Nico-Pecca haluuuuuu ajaa autolla niin mamitsu hakee sitten valvojat paikalle.
Jeesus. Taas muistan miksi en käy näissä wt-kokoontumispaikoissa ikinä.
mitä helvetin poletteja?
Mä juuri mietin että jos veisin lapseni tuonne, näytän wt:ltä joten sovin joukkoon.
Mutta eikö sillä rannekkeella voi puuhata niin kauan kuin jaksaa, mihin siellä poletteja (maksullisia?) tarvitaan?
Oikeasti, voisi ne lasten vanhemmat opettaa, että joskus vain tulee laitteissa toistenkin vuoro ja omiminen pitkäksi aikaa on ilkeää.
Kukin vuorollaan ja muillekin tilaa.
En tiedä sen tarkemmin millainen paikka Fun Park on, mutta onhan se nyt helvetin huonoa käytöstä minkä ap kuvasi, ja nimenomaan noiden lasten vanhemmilta, jotka hakivat lisää poletteja. Voiko siitä oikeasti edes kiistellä?
En tiedä sen tarkemmin millainen paikka Fun Park on, mutta onhan se nyt helvetin huonoa käytöstä minkä ap kuvasi, ja nimenomaan noiden lasten vanhemmilta, jotka hakivat lisää poletteja. Voiko siitä oikeasti edes kiistellä?
En ymmärrä miksi sun tarttee noita lapsia solvata ja todella säälittävää miten joku haukkuu toisten lapsia murusiksi.
Ottaisit nyt vähän rennommin. Kyllähän lapset nyt saattaa innostua. :(