Miksi tällaiset haali kavereita facessa? Eivät jaa itsestään mitään.
Eli mua on nyt sellasia kavereita joilla ei ole kuvan kuvaa tai yhtään päivitystä työpöydällään. En näe heistä muuta kuin oikeastaa nimen. Miksi nämä pyytävät kaveriksi jos sitten eivät jaa mitään itsestään. Siksikä että haluavat vakoilla toisia ja itsestään eivät paljasta mitään? Kohta alna kyllä näitä kavereita poistelemaan.
Kommentit (8)
facebookia.
Elämäni on yhtä juoksemista, töihin, kotiin, lasten harrastuksiin, jne. jne, miksi hitossa mun pitäisi vielä päivittää sitä jonnekin tai paljastaa itsestäni jotain....? Pidän enemmän vanhanajan kyläilystä ja soittamisesta kuin tilittämisestä ja toisten pyykinpesun kyttäämisestä jossain nettipäiväkirjassa...
turha valittaa vakoilusta, jos on itse sinne nimensä tunkenut.
nim. vanha jäärä
turha valittaa vakoilusta, jos on itse sinne nimensä tunkenut.
Ei siellä tietääkseni mitään sääntöä ole, että on pakko kertoa elämänsä tapahtumista.
Harva siellä mitään kirjoittelee, koita kirjautua fb:hen ja mene kaverisi profiiliin ja kurkkaa seinää, voi onnaa paremmin ku työpaikalla kökkiminen ;)
itsestäni, en möskään ole pyytänyt ketään kaveriksi vaan kaikki on pyytäneet mua. itse olen siellä koska hoidan profiilini kautta yrityksen fb sivuja.
Mulla ei ole fb:ssä kuvaa, mitään tietoja itsestäni paitsi nimi jne. En myöskään ole ikinä pyytänyt ketään fb-kaverikseni mutta minulla siellä joitain kavereita on, koska jotkut tutut ovat bonganneet nimeni ja pyytäneet kaveriksi, enkä ole kieltäytynytkään.
Minulla ei kuitenkaan ole fb-tili olemassa mitään sosialisointia varten vaan lähinnä siksi, että sitä toisinaan tarvitaan esim. että saa tietokonepeleihin ladattua jotain lisäkenttiä tai muuta ekstrasisältöä. En tosiaan käytä koko fb:tä mihinkään ihmisten kanssa kommunikointiin.
Mikäli on hiljaista ja muutenkaan ei mitään uutta ole tullut niin poistan. Ja mikäli muutenkin on ns. ei niin läheinen tyyppi.
Jotenkin paranoidia kuvitella, että sellainen joka ei itse kirjoittele mitään vakoilisi siellä. Ja mitä ihmeen vakoilua, itsehän jokainen päättää mitä sinne julkistaa..? Tämä on yksi syy miksi mä en sinne mitään päivitä: ei musta tunnu luontevalta kertoilla kuulumisia joillekin kaverinkavereille tai ala-asteen luokkakavereille joita en ole nähnyt 15 vuoteen.
Nimittäin mä tiedostan sen, että kun julkistan jotakin niin se olen MÄ joka siinä tekee jotakin. Jos joku sattuu sen lukemaan niin se ei ole vakoilemista mun mielestä, kun mä kerran olen itse sen päättänyt muiden näkyville kirjoittaa. Siispä vaikka joku oikeasti kävisi joka päivä profiilissani kyttäämässä, niin en mä silti pysty mieltää sitä vakoilemisena kun profiili on tuolle ihmiselle nähtävissä.
No mä en ikinä päivitä mitään oikeastaan. En koe siihen mitään tarvetta. Fb:n kautta tulee kuitenkin nykyään kutsut tupareihin, synttäreille ym, lisäksi siellä on opiskeluun liittyvät ryhmät jne. Eli on tiettyjä syitä olla siellä myös.
Tosin musta on kyllä kuvia siellä (tagit plus omat profiilikuvat ja taustakuvat joita on muutama), mutta en muuten oma-aloitteisesti lisäile sinne mitään. Joskus tosi harvoin saatan jonkun linkin jakaa, muuten en juuri tee siellä mitään.
Välillä aina kuulee näitä, joiden mielestä se on vakoilemista jos ei päivitä sinne mitään. Huvittavinta on se, että ihmiset itse julkistavat asioita ja sitten syyttävät vakoilusta niitä, joiden silmille ne jutut osuvat. Joo eli en vakoile ketään, ei kiinnosta. Fb ei oo mulle mikään hirveän luonteva paikka kun olen sen verran introvertti etten koe tarpeelliseksi jakaa jokaista elämäni käännettä yli sadalle ihmiselle. Ystävien kanssa ollaan ihan muita reittejä tekemisissä, joten ei myöskään ole motivaatiota alkaa mitenkään lajitella ihmisiä eri ryhmiin että sitten voisi päivittää tietylle porukalle jotakin.
Niin ja mä en "haali" kavereita, suurin osa on lisännyt mut.