Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ahtaasti asuvia?

Vierailija
22.10.2012 |

Asumme pienessä rintamamiestalossa,minä,mies ja 4v lapsi.Lapselle ei omaa huonetta eikä tule ikinä olemaan.Kun menee kouluun pitää vissiin jättää makuuhuone lapselle ja siirtyä itse olohuoneeseen.Ärsytää tämä tilanne mutta isompaan asuntolainaan ei ole varaa.Mies on jo 35 ja minä 39v.Tuskin edes saisimme isompaa lainaa.harmittaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo 107m2 ja 8 henkeä. Neljässä makkarissa nukkuu jokaisessa 2: isä ja äiti, pojat 12v ja 7v, tytöt 9v ja 11v sekä tyttö ja poika 2v ja 4v.

Itse en kärsi tilanpuutteesta enkä usko muidenkaan tässä perheessä. Meidän kaupunginosassa ei oma huone ole todellakaan itsestäänselvyys eli lasten kaverit jakavat myös huoneita. Rahaa isompaan ei ole, joten turha haikailla tai harmitella. Näillä mennään :)

Vierailija
2/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vähän harmittaa meillä kun ei siihen ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää lainaa en saa / ota ja vuokralla ei normaalituloisella ole varaa asua Helsingissä.

Vierailija
4/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiö tämäkin ja kolmestaan asutaan. Poika 3kk.. kohta pitäis löytää isompi, ois jo niin ihana päästä sisustamaan poitsulle huonetta. Ei vaan tahdo löytyä sitä "oikeaa" omakotitaloa..

Vierailija
5/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on sikäli huono, sillä tämä on kahdessa kerroksessa; alakerrassa kylppäri ja pieni makuuhuone, plus "takkahuone" joka toimii meillä tietokonehuoneena. Makuuhuonetta siitä ei saa, sillä siitä kuljetaan myös takapihalle. Yläkerrassa sitten vessa, keittiö ja olohuone.. Ja kaikki ipanan lelut olohuoneessa, sillä yläkerrassa vietämme suurimman osan ajasta. Alkaa jo kyrpii tää asunto...

Vierailija
6/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just optimaalisen kokoinen yhdelle ihmiselle. Olen yksiöissäkin asunut mutta en jostain syystä tuntenut tilaa silloin ahtaaksi. Sitten kun jouduin puoliväkisin lähtemään katsomaan kaksiota, ihastuin siihen isompaan tilaan. Tuntui että pystyi elämään ja hengittämäänkin vähän paremmin. Hintansa arvoinen muutos.

Voin vain kuvitella mitä tämäkin kämppä maksaisi pääkaupunkiseudulla. Muuttakaa hiiteen sieltä. Kokekaa halvat vuokra-asunnot muualla Suomessa :)

Vierailija
7/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oma huone, vanhempien sänky olkkarissa. Ei tuntuisi edes ahtaalta ellei olisi suurta kulmasohvaa ja vaatekaappia olkkarissa :S

Vierailija
8/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla yhteinen huone (ovat pk-ikäisiä). Vanhemmilla makkari, johon vauva sitten tulee. Kolmatta lasta ei meille pitänyt tulla ja tähän asuntoon piti jäädä useammaksi vuodeksi. Vaikka ei olisi lapsille ollut omia huoneita, mutta nyt ainakin vauva-aika tässä sitten ollaan. En tiedä. Ahtaasti ollaan asuttu aina, joten kyllä se tila olisi mukavaa, varsinkin säilytystila.

Vierailija
9/9 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 neliötä, neljä huonetta. Kolme lasta, neljäs tulossa. Lehmän kokoinen koira.

Ahtaaksi tekee lasten ikäerot. Teiniä ja vauvaa ei viitsi laittaa samaan, eikä taistelevia sisaruksia eri sukupuolta.. Täytyy vissiin ostaa isompi asunto, tai muuttaa itse autokatokseen.

Tavara on kyllä karsittu minimiin ja meillä on aina siistiä. Siksi muiden mielestä ei ole niin ahdastakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä