Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystyykö tablettikoneilla ja i padeilla surffaamaan

Vierailija
22.10.2012 |

netissä kunnolla? Ja miten niihin saa nettiyhteyden?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mobiililiittymä ipadissa,mikrosim piti tilata erikseen

Vierailija
2/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langaton nettiyhteys on niissä valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mokkulassa, toimiiko noilla? ap

Vierailija
4/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iPad 2, enkä kyllä tietokoneella enää juuri surffaa.

Nettiyhteys riippuu padimallista jonka ostat. Osa toimii puhelinliittymän kautta, jolloin sulla tarvii olla sille oma SIM-kortti ja liittymä. Osa toimii WLAN-yhteyden kautta jolloin saatavilla tulee olla langaton verkko.

Itselläni on WLAN-versio, koska joka paikassa käytännössä jossa tuota käytän on langattomia verkkoja, kotona ja töissä, ja lisäksi mulla on älypuhelin, joka voi toimia WLAN-tukiasemana silloin jos joskus olisi niin ettei muita verkkoja ole saatavilla.

Vierailija
5/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä sim korttia siihen padiin? ap

Vierailija
6/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä, kun mulla on nyt mokkula, niin voin käyttää sitä sim korttia siihen padiin? ap

joka tukee 3G-yhteyttä, eikä pelkkää WLAN-padia.

Vierailija
7/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hyvä kysyä tälläisia ehkä kaikille muille itsestäänselviä asioita :) ap

Vierailija
8/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iPad 2, enkä kyllä tietokoneella enää juuri surffaa. Nettiyhteys riippuu padimallista jonka ostat. Osa toimii puhelinliittymän kautta, jolloin sulla tarvii olla sille oma SIM-kortti ja liittymä. Osa toimii WLAN-yhteyden kautta jolloin saatavilla tulee olla langaton verkko. Itselläni on WLAN-versio, koska joka paikassa käytännössä jossa tuota käytän on langattomia verkkoja, kotona ja töissä, ja lisäksi mulla on älypuhelin, joka voi toimia WLAN-tukiasemana silloin jos joskus olisi niin ettei muita verkkoja ole saatavilla.

Itse olen harkinnut iPadin ostamista, ja miettinyt tuleeko pelkällä Wlanilla toimivalla padilla toimeen. Tuossa kännykkä-padi -yhteydessä varmaan käytetään sitten kännykän kautta matkapuhelinverkkoa? Millä yhteydellä ne laitteet yhdistetään toisiinsa, sillä wlanilla vai esim. bluetoothilla?

-ohis joka tuli hyväksikäyttämään ap:n ketjua :-)

Vierailija
9/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iPad 2, enkä kyllä tietokoneella enää juuri surffaa. Nettiyhteys riippuu padimallista jonka ostat. Osa toimii puhelinliittymän kautta, jolloin sulla tarvii olla sille oma SIM-kortti ja liittymä. Osa toimii WLAN-yhteyden kautta jolloin saatavilla tulee olla langaton verkko. Itselläni on WLAN-versio, koska joka paikassa käytännössä jossa tuota käytän on langattomia verkkoja, kotona ja töissä, ja lisäksi mulla on älypuhelin, joka voi toimia WLAN-tukiasemana silloin jos joskus olisi niin ettei muita verkkoja ole saatavilla.

Itse olen harkinnut iPadin ostamista, ja miettinyt tuleeko pelkällä Wlanilla toimivalla padilla toimeen. Tuossa kännykkä-padi -yhteydessä varmaan käytetään sitten kännykän kautta matkapuhelinverkkoa? Millä yhteydellä ne laitteet yhdistetään toisiinsa, sillä wlanilla vai esim. bluetoothilla?

-ohis joka tuli hyväksikäyttämään ap:n ketjua :-)

ja tän saa tosiaan asetettua asetuksista hotspot WLAN-tukiasemaksi eli silloin se näkyy ihan WLANina padille, kannettavalle tietokoneella tai muulle WLANia käyttävälle laitteelle.

Eli varsinaisesti laitteita ei yhdistetä mitenkään, puhelin vaan laitetaan jakamaan yhteytensä WLANina ja sitten sitä voi käyttää muutkin laitteet, se näkyy niissä yhtenä (salasanasuojattuna) verkkona muiden joukossa.

Vierailija
10/10 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harkinnut iPadin ostamista, ja miettinyt tuleeko pelkällä Wlanilla toimivalla padilla toimeen. Tuossa kännykkä-padi -yhteydessä varmaan käytetään sitten kännykän kautta matkapuhelinverkkoa? Millä yhteydellä ne laitteet yhdistetään toisiinsa, sillä wlanilla vai esim. bluetoothilla? -ohis joka tuli hyväksikäyttämään ap:n ketjua :-)

ja tän saa tosiaan asetettua asetuksista hotspot WLAN-tukiasemaksi eli silloin se näkyy ihan WLANina padille, kannettavalle tietokoneella tai muulle WLANia käyttävälle laitteelle. Eli varsinaisesti laitteita ei yhdistetä mitenkään, puhelin vaan laitetaan jakamaan yhteytensä WLANina ja sitten sitä voi käyttää muutkin laitteet, se näkyy niissä yhtenä (salasanasuojattuna) verkkona muiden joukossa.

Tämä selvensi. Periaatteessa riittäisi siis se pelkkää wlania tukeva laitekin minulle

-se ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä