Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho,olipa auton lasit jäässä! Täytyy varmaan etsiä raappa jostain

Vierailija
22.10.2012 |

Pienenä bonuksena sekin tuli huomattua ettei lämmityslaite toimi :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi yhtään tuollaista aamua. Siksi meillä on kahden auton lämmin talli talossa:)



Ihan kamalaa olisiaamulla lähteä kylmään autoon ja raaputella sitä. Tein sitä 10 vuotta ennen tätä ratkaisua. Työpaikalla meillä saa myös autot piuhan päähän eli ei tarvitse pahemmin tuskailla.

Vierailija
2/2 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto on kyllä lämppärissä+sisätilanlämmitin on aamuisin päällä,mutta tänään pääsi pakkanen yllättämään! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi