Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka rohmuaa lasten ulkovaatteita mm. pop, molo, mini rodi....

Vierailija
21.10.2012 |

Alkaa menemään yli ja rahaa palaa mut koko ajan kyttään nettikauppoja ja kirppareita..ei pysty lopettaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapselle nyt jo kolme talvisettii ja sen lisäks "hienostelu"takkeja..

ja edelleenkin ostan jos halvalla merkkikamaa löydän. myyn ne sit myöhemmin eteenpäin ja yleensä saan kyllä omani pois..

Vierailija
2/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen äärimmäisen heikkona lasten ulkovaatteisiin. Eli jos saan päähäni et haluan tytölle esim jonkun tietyn haalarin, niin olen valmis sen kotiuttamaan vaikka Tanskasta asti. Sairastahan sekin on :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää aikaa kyttäillä huutiksia ja muita vaan ostaa silloinkun tarve on. Nyt töissäollessa tietty ois rahaa ostella useampaa erilaista, mut mielenkiinto on muualla, tytölle on talveks viimetalvinen molokids ja kauppatakkina joku 5e kirpparilöytö. Pojalle on pari tytöltä jäänyttä haalaria ja kauppatakkina 8e kirpparilöytö. Näillä mennään, ostetaan lisää sitten jos tarvii, viimestään joulua,esta ens talven kuteet

Vierailija
4/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään loppuu kun rahat finito :)

Vierailija
5/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten vaatteet on viimeinen asia johon panostan rahallisesti. Yleensä ostan aina halvinta. %-vuotiaalla on tällä hetkellä talvihaalarina serkkutytön 7 vuotta vanha haalari, joka on varmaan alun perinkin ostettu jostain kirpparilta.

Vierailija
6/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

%-vuotiaalla

Vierailija
7/7 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he pitävät oikein blogia vaatevuoristaan!

Huh, onneksi en kuulu hamstraajaäiteihin, meillä ostetaan vaatteita vain käyttöä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi