Mitä ootte kokkaillut Airfryerissa eilen ja tänään?
Kerro pois.
Mää oon tehnyt pannaria ja lasagnea.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Eli olette lämmittäneet eineksiä.
Mikään ylläolevasta ei ole eines.
Paistoin kalapuikkoja. Tuli hyviä ja sopivan rapeapintaisia.
Ei oo airfryeria. Tölkkihernekeiton tekasin hellal.
Tein makkispekkikset. Ei tarvinnut edes esilämmittää. 15 min ja snap
Mulla on uusi kiertoilmauuni sinne mahtuu kerralla useammalle henkilölle ruokaa ei järkee tehdä vaan itselleen eli en omista kyseistä vekotinta.
En kokkaile siinä mitään, käytän vain mikron tilalta "eilisten jämien" eli yli jääneen safkan lämmitykseen. Mikro hajosi jokunen vuosi sitten eikä ole tullut uusittua, niin tuli sit vihdoin käyttöä tolle lahjaksi saadulle pömpelille. Eineksiä kun en syö niin en ole aijemmin juuri keksinyt mitään käyttöä tuolle, kun ei siinä riitä minusta tila ja kapasiteetti tehdä oikeasti ruokaa. Eli esim. tänään lämmitin siinä palan eilen tekemääni kanapiirakaa. Toimii minusta ainoastaan mikron korvaajana, ei ruoanlaitossa. Ruoan teen näin talvisin joko tuossa puuhellalla tai leivinuunissa. Kesällä lähes pelkästään tuolla kesäkeitiössä eli joko kaasugrillissä tai avotulella joskus molemmissa, harvakseltaan sähköuunissa/liedellä.
Paiton/grillasin possun luita. Vähän suolaa päälle ja kuumenemaan. Sikahyvää!!
Sillä voi tehdä melkein mitä vaan, sehän on uuni.
Vierailija kirjoitti:
Tee sitten pellillinen pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sitten pellillinen pizzaa.
Perjantaina tein. Mun Princess Airissa tuli pellit ja ritilät mukana.
Minä oisin saanut sellasen uuden ilmaiseksi, en halunnut. En näe tolle laitteelle mitään tarkoitusta.
.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on uusi kiertoilmauuni sinne mahtuu kerralla useammalle henkilölle ruokaa ei järkee tehdä vaan itselleen eli en omista kyseistä vekotinta.
Miksi sitten vastasit? Ap kysyi mitä olette tehneet airfryerissa.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisia ja uunilenkkiä.
Iha ku näitä ei vois uunissa tehrä.
Hitsi. Mä haluaisin airfryerin mutta nykyiseen asuntoon ei oikein mahdu.
Eilen tein pannaria, tänään uuniperunoita.