Inhoan peräkammareiden poikia, varsinkin palstailevia.
Joka päivä näitä M36 tai M45 tai N25 aloituksia suihinotosta, runkkaamisesta, pettämisestä ihan ihme aloituksia! Samat aihepiirit, maneerit, jopa kirjoitusvirheet. Joku peräkammarin poika tai muuten kykenemätön ressukka. Hanki apua!
Kommentit (5)
syö jonkin verran (on valit. tällainen sukulainen), mutta täällä vain inhottaa (ja vähän myös pelottaa, joukossa on varmasti pahoin vaurioituneitakin ihmisiä).
Kunhan totesin :D.
kovia suustaan, että kyllä minä osaan ja näytän teille, mutta uskon, että monesti on kyse ihan kunnollisesta fiksusta miehestä, jostain syystä vaan ilman vakinaistanaisseuraa, itse uskon näin.
Katsokaas, naisia on paljon enemmän kuin miehiä,
kaikille ei riitä sitä kultaa, ujot ja kunnon pojat jäävät turhaan rannalle ruikuttamaan, koska naiset ovat pelottavan vaativia nykyään.
Itse otin peräkammarin pojan todella kypsässä iässä, ja en ole katunut, meillä on perhe ja kaikki hyvin.
tai pikkujoulujen jälkeen paita on huulipunassa, on kyse kunnon miehestä!!
kovia suustaan, että kyllä minä osaan ja näytän teille, mutta uskon, että monesti on kyse ihan kunnollisesta fiksusta miehestä, jostain syystä vaan ilman vakinaistanaisseuraa, itse uskon näin. Katsokaas, naisia on paljon enemmän kuin miehiä, kaikille ei riitä sitä kultaa, ujot ja kunnon pojat jäävät turhaan rannalle ruikuttamaan, koska naiset ovat pelottavan vaativia nykyään. Itse otin peräkammarin pojan todella kypsässä iässä, ja en ole katunut, meillä on perhe ja kaikki hyvin.
Tuntemani peräkammarin pojat ovat kiinni äidissään, eivät siis ole eriytyneet omiksi persooniksi. Uskon kyllä, että peräkammarinpojissa on myös terveitä yksilöitä, mutta nämä kyseiset aloitukset eivät ole joko kovin älykkään- tai erityisen tasapainoisen henkilön kirjoittamia.
Ja se, että jaksat inhota netin keskustelupalstalla kirjoittelevaa, syö vain sinua itseäsi.