Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelyä

Vierailija
21.10.2012 |

Nuorille on tyypillistä pitää itseään vanhempia ihmisiä "vanhuksina". 15-kesäisen mielestä 20-v on vanhus, 20-v:n mielestä 30-v. on vanhus jne. Kun itse vanhenee, niin huomaa että eipä se kyseinen (esmes 25 vuoden) ikä vielä niin vanha olekaan. Sama koskee vastakkaista sukupuolta, 20-v naisen mielestä kolmekymppiset ehdottelevat miehet saattavat olla ällöjä vanhoja pappoja kunnes itse lähentelee kolmeakymppiä eikä sen ikäset miehet niin vanhoilta enää näytäkään, vaan juuri sopivilta.

Mutta naisten kohdalla tuntuu käyvän niin että kolmekymppinen nainen on vanhus muidenkin kuin vain teinipoikien silmissä. Jopa nelikymppinen äijä saattaa haukkua kolmekymppistä naista vanhaksi ämmäksi. Jos vaikka jossakin nettikeskustelussa kolmekymppinen nainen kertoo tuntevansa itsensä hyvännäköiseksi, ilmestyy ketjuun vähintään yksi miehen lähettämä epäukoinen teilaava kommentti.

Itse olen 25-v. ja mitä nyt esmes työpaikalla katsoo, niin mielestäni ihan vetävän näköisiä naisia löytyy noista kolmekymppisistä, ihmettelen miksi sanotaan kolmekymppisten olevan hiukan "rumia". Onko nainen ruma heti kun viimeinen tyttömäinen lapsekas piirre häviää? Kesätyöntekijät 17-18 vuotiaat ovat myös kauniita mutta näyttävät ehkä hieman lapsekkailta minun silmiini. Kait se kuitenkin on evolutiivinen fakta että kolmekymppinen mies valitsisi ihan ehdottomasti mieluummin 18 vuotiaan kuin vaikkapa 28 vuotiaan.

Mutta toisaalta, eipä tuo ole meidän naisten ongelma. Jos miesten mielenkiinnonkohteet rajoittuvat kapealle ikä-alueelle niin meillä naisilla taas riittää enemmän silmäniloa, kyllä minä itse ainakin katselen "sillä silmällä" kaikenikäisiä miehiä jopa sinne neljäänkymppiin saakka :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan