Muita akateemisia kaappipersuja?
Kommentit (13)
Olin vielä eduskuntavaalien aikaan, mutta sittemmin petyin Soinin toimintaan, enkä enää äänestänyt persuja kuntavaaleissa.
Mut lopetin persuilun jo aiemmin
Olin vielä eduskuntavaalien aikaan, mutta sittemmin petyin Soinin toimintaan, enkä enää äänestänyt persuja kuntavaaleissa.
sama juttu.
Tosin kunnallivaaleissa en persuja äänestä. Euro- ja eduskkuntavaaleissa sitten uudestaan.
Mutta miksi kaapissa? Puolue se on siinä missä muutkin. Eduskuntavaaleissa jo äänestin persuja, eikä ole kaduttanut hetkeäkään, päinvastoi on kiva olla ns oikeassa ja voittajien kelkassa.
Mutta melkein-akateeminen ääneni meni tällä kertaa persulle. Eduskuntavaaleissa en kyseistä puoluetta ole äänestänyt enkä äänestäisi; mielestäni Soini on vastenmielinen populisti ja täysiä pellejä listoilta löytyy useita, samoin internetissä fanaattisesti sanomaansa julistava ilmeisen vähä-älyinen kannattajakunta herättää lähinnä inhoreaktion... mutta kunnallistasolla (Hki) persuehdokkailla oli myös parhaimman tuntuiset ehdokkaat so. ainoat jotka samaa mieltä itselleni tärkeistä asioista.
Parempi kannattaa hiljaisuudessa koska viherpiiperöt ja multikultit on kuin räksyttävä naapurin koira - ei tarvitse kuin muodostua näköyhteys niin jo alkaa VUH VUH HAU VUH RASISTI FASISTI JULMA SYDÄMETÖN LASTENTAPPAJA HIRVIÖ HAU. Yhtä hyvin vois levysoittimen laittaa jumittamaan ja kuunnella sitä. Olispahan edes jokseenkin musiikkia korville. Kyllä. Näin se vain on - rikkinäinen levysoitin on parempi kuin ikiräksyttämys viherpeippomus fanatikus.
"Emmä oikein seuraa politiikkaa" sanon silloin harvoin jos ihmiset yrittää urkkia poliittista kantaa. Sisällä virnuilen.
Meinasin tehdä aloituksen, olen kolmekymppinen akateeminen ja meinaan äänestää Persuja, mutta en mainosta tätä facebookissa. :)
Eli täällä käsi pystyssä!
Parempi kannattaa hiljaisuudessa koska viherpiiperöt ja multikultit on kuin räksyttävä naapurin koira - ei tarvitse kuin muodostua näköyhteys niin jo alkaa VUH VUH HAU VUH RASISTI FASISTI JULMA SYDÄMETÖN LASTENTAPPAJA HIRVIÖ HAU. Yhtä hyvin vois levysoittimen laittaa jumittamaan ja kuunnella sitä. Olispahan edes jokseenkin musiikkia korville. Kyllä. Näin se vain on - rikkinäinen levysoitin on parempi kuin ikiräksyttämys viherpeippomus fanatikus. "Emmä oikein seuraa politiikkaa" sanon silloin harvoin jos ihmiset yrittää urkkia poliittista kantaa. Sisällä virnuilen.
Höpö höpö juttuja taas.
menossa, mitä täällä olis, parisataa kättä ylhäällä.