Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko jotenkin paska ihminen, kun en ole ollut kenenkään kaasona

Vierailija
21.10.2012 |

- eikä mulla ole yhtään kummilasta? Tuntuu, että melkein kaikki ikäiseni (29) ovat/ ovat olleet jompaa kumpaa. ...olen kyllä sosiaalinen ja ystäviä löytyy, mutta ilm. sydänystävät uupuu? Vai mistäköhän johtuu. Minulla ei ole kiinteää ystäväporukkaa, vaan käverit ovat sieltä täältä (olen asunut useamassa kaupungissa) ja harva tuntee toisensa. Olen menossa eni keväänä naimisiin ja jo nyt etukäteen harmittelen, ettei ole porukkaa jonka kanssa polttareita juhlisi. Ellen sitten itse kerää porukkaa kasaan. Leimiä :/.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minullakaan ole sellaista yhtenäistä kaveriporukkaa vaan kavereita ja ystäviä jäänyt vuosien varrella eri paikoista.

Olen toki välillä kateellinenkin sellaisille ihmisille, joille on lastentarhasta/yläasteelta/lukiosta/ekasta työpaikasta jäänyt sellainen kiinteä kaveriporukka, jotka on tunnettu 20 vuotta ja joiden kanssa jaetaan ilot ja surut. Ei sellaista saa kuitenkaan itse valita.

Vierailija
2/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää 46v. Olen ollut häissäkin vain neljä kertaa elämäni aikana. Eka kerran noin 6-vuotiaanaja seuraavat sitten yli 30-vuotiaana ja näistä jälkimmäiset kaikki mieheni sukulaisia. Itselläni on pieni suku, jossa ei ole häitä vietetty ja ystäväpiirikin on pieni, eikä kukaan läheisistä ystävistäkään ole häitä viettänyt.

Yksi kummilapsi minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole minäkään ollut kenenkä kaasona,eikä mulla ole ollut kaasoa.eikä ole myöskään kummilasta.eikä edes ystäviä. ikää mulla 34 vuotta.

Vierailija
4/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut kenenkään kaasona, enkä polttareissakaan. Minulla ei ole kummilapsia, eikä niitä edes tule (sisarukset eivät aio hankkia lapsia), kaverit ovat jo lapsensa tehneet..

Kouluaikaiset kaverit on jääneet, yhteen ja ainoaan ystävääni olen tutustunut 10 vuotta sitten. Mulla on paljon kavereita, mutta läheisiä ystäviä vain yksi. Ja perhe tietenkin.

Vierailija
5/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitakaan mitään parhainta mahdollisya ystävää vaan ennemmin sellainen organisaattori joka tdnk tykkää roolista.

Vierailija
6/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasona kenellekään. Aiemmin se harmitti, koska pidän tosi paljon askartelemisesta, koristelemisesta tms.

Mut nykyään (olen 33 ) en tuollaista tehtävää edes kaipaisi, se tuntuisi lisärasitteelta kun oma muutakin tekemistä niin paljon.

Ap:lle sanoisin, että älä sure. Kun olet omat hääsi juhlinut, ei näitä kaasoasioita varmasti tule niin mietittyä. Ja kummilapsia tulet ihan varmasti saamaan. Ekalle ja tokallekin lapselle kummit löytyy yleensä lähipiiristä. Sen jälkeen aletaan etsiä kummiehdokkaita kissojen ja koirien kanssa ja silloin kummiksi kelpaavat muutkin kuin sydänystävät. Meillä alkaa kaveripiirissä olla jo tällainen tilanne. Meillä on miehen kanssa viisi kummilasta, ja aina kun joku alkaa vihjailla sinne päinkään, että kummiksi pitäisi ryhtyä, keksitään hätävaleita ettei vaan saataisi yhtään kummilasta lisää.

Vierailija
7/7 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään ole koskaan ollut kaasona. Yksi kummilapsi minulla on, häntä en ole nähnyt 10 vuoteen. Olen 42-v.