Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA ! E-PILLERIT (yaz)

21.10.2012 |

okei siis ajattelin kysyä että onko paha unohdus jo unohtaaa ottaa pillerin 12 ja puolen tunnin kuluessa ? ja sitten ois toinenkin ongelma... unohdin ottaa taukoviikon jälkeen ekalta riviltä 5 eli keskiviikon pillerin ja kyllä minä luin pakkausselosteen ja lis'ehkäisyä siinä käsketttiin käytttää ennen tätä en kumminkaan ole ollut yhdynnässä, mutta toisen rivin ekan pillerin eli lauantaina harrastin seksiä, ilman lisäehkäisyä, niin tyhmä kuin olenkin. siis ajattelin vain että tietääkö kukaan onko raskaus kuinka mahdollinen ja pitäisikö minun hakea apteekista jälkiehkäisypilleri ? raskaus ei todellakaan ole toivottu sillä olen vielä nuori, ja nyt olen hyvin ahistunut ja peloissani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet unohtanut tabletin nimenomaan ensimmäisen viikon aikana, on mahdollista että sinulla on tapahtunut ovulaatio ja olet voinut tulla raskaaksi siitä lauantain seksistä (eilinen?). Hae jälkiehkäisy!

Tuohon ensimmäiseen kysymykseesi: valmistaja sanoo että 12 tuntia "saa" unohtaa, mutta sen jälkeen riski kasvaa että ehkäisy ei toimi. Tietysti 12,5 tuntia on lähellä sitä kahtatoista tuntia, mutta se on kuitenkin yli! Ei kukaan voi etukäteen sanoa kuinka juuri sinun kehosi toimii, että kuinka paha tuo unohdus on. Valmistajan ohjeen mukaan ehkäisy ei ole varma jos unohtaa 12,5 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi