Mitä mieltä ootte Kiinteistökuningatar Kaisasta?
Mun mielestä tosi upea persoona. Kadehdittavan itsevarma ja energinen. Just sellanen ihminen joka "täyttää koko huoneen" ja jota kuunnellaan.
Minä kun avaan suuni niin ketään ei kiinnosta mitä sieltä tulee ulos.:/
Kommentit (14)
Mun mielestä tosi upea persoona. Kadehdittavan itsevarma ja energinen. Just sellanen ihminen joka "täyttää koko huoneen" ja jota kuunnellaan.
Minä kun avaan suuni niin ketään ei kiinnosta mitä sieltä tulee ulos.:/
ärsyttävä kälättäjä.
mutta nyt tykkään. Sellainen halki, poikki ja pinoon tyyppi jolla asiat hoituu.
Nauttis nyt urastaan ja avioliitostaan.
ja hänellä onnistuu kaikki mihin ryhtyy..
Ei ura sulje lasta pois, eikä lapsi uraa. Molemmat on mehdollisia yhtä aikaa.
Ja vauvat on ihania :) Minä myös äiti jolla yli 20 v lapset ja nyt kotona myös vauva. Töitä teen ja mies on silloin vuorostaan vauvan kanssa. Toimii mainiosti. Molemmat saadaa nauttia vauvan läheisyydestä yhdessä ja erikseen.
Vaikka sen korot, kynnet ja hiukset menee välillä vähän yli, niin tykkään silti. On tosiaan sellasen rehdin, suoran ja rempseen oloinen.
Kiinteistövälittäjänä hän vaikuttaa asialliselta ammattilaiselta. Lisäksi hän on hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen. Kunniaksi suomalaisille naisille.
Kiinteistövälittäjänä hän vaikuttaa asialliselta ammattilaiselta. Lisäksi hän on hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen. Kunniaksi suomalaisille naisille.
mutta Suomessahan ei ole sopivaa eikä uskottavaa kehua ketään ihmistä - paitsi itseään - joten ymmärrän kommentin.
9
nainen ja minusta myös Teuvolla ja Nikolla on tosi hyvä meininki keskenään! Ihana sarja!
Onneks ei oo pakko katsoa ko sarjaa :)
tuntuu niin amerikkalaiselta, että menee jo kämpin puolelle.. siis huumorin..
tykkään voimakkaista persoonista!